Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел "Управление на собствеността"
Адрес: обл. Велико Търново, общ. Стражица, гр. Стражица, Дончо Узунов 5, п.к. 5150
Код за междуселищно избиране: 06161
Телефон за връзка: (06161)4351
Адрес на електронна поща: obshtina@strazhitsa.egov.bg
Работно време: Гъвкаво работно време, от 08:30 до 17:00, Продължителност на работното време - 8 часа. От 08:30 до 17:00 часа
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Необходими документи за предоставяне на услугата:· Заявление по образец.
· Документ за самоличност и/или нотариално заверено пълномощно. /*Необходими само за легитимиране на заявителя или упълномощеното от него лице при подаване на заявлението/
· Инвестиционен проект по чл. 18, ал. 2 от ЗНИ, отговарящ на условията на чл. 12 от ЗНИ.
· Други документи, удостоверяващи факти и обстоятелства, които са от значение при необходимост.
Процедура по предоставяне на услугата:· Прием на заявлението с приложените документи на гише в Център за административно обслужване - Гише „Общинска собственост“.
· Завеждане в деловодната система и изпращане на преписката към кмета на Община Стражица;
· Разглеждане на заявлението и приложените документи за допустимост в отдел „УС“;
· Изготвяне на предложение до ОбС – Стражица.
· Получаване на индивидуалния административен акт в Център за административно обслужване - Гише „Общинска собственост“ по избран от заявителя начин.
·
Информация за предоставяне на услугата:· Услугата се предоставя по електронен път на Ниво 2.
· Образец на заявлението може да намерите в интернет адрес: www.strazhitsa.egov.bg
· Заявителят е длъжен да предостави телефонен номер, факс или електронен адрес, ако разполага с такива.
Начини за заявяване на услугата:· Лично или чрез упълномощено лице, с нотариално заверено пълномощно в Центъра за административно обслужване - Гише „Общинска собственост“, с подаване на писмено заявление по образец;
· Устно, като се отразяват в протокол, който се подписва от заявителя и от длъжностното лице, което го е съставило;
· Лицензиран пощенски оператор;
· Факс: (06161) 2568;
· По електронен път, като се извършва по реда на Наредбата за общите изисквания към информационните системи, регистрите и електронните административни услуги;
· Чрез Единен портал за достъп до електронни административни услуги: www.egov.bg;
· Чрез Системата за сигурно електронно връчване*: https://edelivery.egov.bg/;
*При подаване чрез Системата за сигурно електронно връчване е необходимо да имате предварителна регистрация.
Начини за получаване на издадения индивидуален административен акт:· Лично или чрез упълномощено лице на Гише „Общинска собственост“ в Центъра за административно обслужване;
· Чрез лицензиран пощенски оператор на адрес, като заявителят декларира, че е съгласен документите да бъдат пренасяни за служебни цели, пощенските разходи са за негова сметка. При заявено получаване чрез лицензиран пощенски оператор, индивидуалният административен акт се изпраща:
1. като вътрешна препоръчана пощенска пратка или като вътрешна куриерска пратка;
2. с международна препоръчана пощенска пратка;
3. по друг начин, който дава гаранция за доставянето на пратката на заявителя;
· По електронен път на електронен адрес;
· Чрез Системата за сигурно електронно връчване*: https://edelivery.egov.bg/;
*При подаване чрез Системата за сигурно електронно връчване е необходимо да имате предварителна регистрация.
Закон за насърчаване на инвестициите (Загл. изм. - ДВ, бр. 37 от 2004 г.)