Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел "Устройство на територията"
Адрес: обл. Велико Търново, общ. Стражица, гр. Стражица, Дончо Узунов 5, п.к. 5150
Код за междуселищно избиране: 06161
Телефон за връзка: (06161)4351
Адрес на електронна поща: obshtina@strazhitsa.egov.bg
Работно време: Гъвкаво работно време, от 08:30 до 17:00, Продължителност на работното време - 8 часа. От 08:30 до 17:00 часа
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Необходими документи за предоставяне на услугата:- Заявление;
- Документ за собственост или други вещни права върху поземления имот, до който ще се осъществява свободния достъп;
- Скица - извадка от подробния устройствен план или кадастралната карта за имота (имотите), до които се иска достъп с нанесени всички заварени сгради и постройки, съоръжения или законно построени строежи, трайни насаждения и границите на свободния достъп /по служебен ред/;
- Геодезическо заснемане, изготвено от правоспособен геодезист;
- Документи, издадени от компетентни органи, разрешаващи и/или предписващи извършването на определени работи във връзка с устройството на територията;
- Пълномощно, когато заявлението се подава от пълномощник.
Процедура на предоставяне на услугата:· Прием на заявлението с приложените документи в Центъра за административно обслужване;
· Завеждане в деловодната система и изпращане на преписката към кмета на община Стражица;
· Пренасочване на преписката към отдел „Устройство на територията“;
· Изготвяне на заповед, съгласно направеното искане;
· Получаване на документа по избрания от него начин.
Информация за предоставяне на услугата:· Услугата се предоставя по електронен път на Ниво 2;
· Образец на заявлението може да намерите на интернет адрес: https://strazhitsa.egov.bg/
· Заявителят е длъжен да предостави телефонен номер, факс или адрес на електронна поща, ако разполага с такива.
Възможни начини за заявяване:1. със заявление на гише в център за административно обслужване;
2. устно в Центъра за административно обслужване;
3. чрез лицензиран пощенски оператор;
4. на електронна поща със заявление, подписано с електронен подпис: obshtina@strazhitsa.egov.bg
5. през единен портал за електронни административни услуги на Държавна агенция „Електронно управление“, с ПИК на НОИ или КЕП;
6. чрез Системата за сигурно електронно връчване*: https://edelivery.egov.bg/;
*При подаване чрез Системата за сигурно електронно връчване е необходимо да имате предварителна регистрация.
Възможни начини за получаване:1. лично или с нотариално заверено пълномощно или друг документ (пример: съдебно разпореждане) на гише в ЦАО при Общинска администрация Стражица
2. с изрично указание на заявителя чрез лицензиран пощенски оператор, като декларира, че пощенските разходи са за негова сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки и е съгласен документите да бъдат пренасяни за служебни цели. Заявителят предоставя точен адрес на получаване и актуален телефонен номер за контакт. Индивидуалният административен акт да бъде изпратен:
· като вътрешна препоръчана пощенска пратка;
· като вътрешна куриерска пратка;
· като международна препоръчана пощенска пратка;
3. по електронен път чрез Системата за сигурно електронно връчване;
4. по електронен път на електронна поща.
Начин на плащане:o Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:
- плащане на каса в Центъра за административно обслужване на общината;
- плащане с ПОС терминал в ЦАО;
- модул за електронно плащане е-Плащане на ДАЕУ;
- плащане по банков път.
Банка ДСК ЕАД
клон Стражица
IBAN: BG55STSA93008401101200
BIC: STSABGSF
Код вид на плащане: 448001
Закон за устройство на територията
За услугата се заплаща фиксирана цена на стойност 25 лв.Банка ДСК ЕАД
клон Стражица
IBAN: BG55STSA93008401101200
BIC: STSABGSF
Код вид на плащане: 448001
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По банков път
По електронен път