Информация за предоставяне на услуга

 
  • Услуга:
    • 2805 Предоставяне на услуга за електронна препоръчана поща

      Услугата се предоставя на администрации, граждани и юридически лица, както и на лицата, осъществяващи публични функции, и на организациите, предоставящи обществени услуги, и представлява електронен еквивалент на препоръчаната поща. Системата за сигурно електронно връчване включва комплекс от ресурси и услуги по изпращане и получаване на електронни изявления и електронни документи.
  • На основание на:
    • Регламент (ЕС) № 910/2014 на Европейския парламент и на Съвета от 23 юли 2014 година относно електронната идентификация и удостоверителните услуги при електронни трансакции на вътрешния пазар и за отмяна на Директива 1999/93/ЕО - чл. 43
    • Закон за електронното управление - чл. 26, ал. 2 и 4, чл.19 и 20 от ЗЕУ
    • Наредба за общите изисквания към информационните системи, регистрите и електронните административни услуги - чл. 27
  • Услугата се предоставя и като вътрешно-административна:
    • Не
  • Орган по предоставянето на административната услуга:
    • Министър на електронното управление
  • Срок за предоставяне:
    • петдневен
  • Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
    • безсрочен
  • Орган, осъществяващ контрол върху дейността на органа по предоставянето на услугата:
    • Административен съд София град
  • Орган, пред който се обжалва индивидуален административен акт:
    • Административен съд София град
  • Ред, включително срокове за обжалване на действията на органа по предоставянето на услугата:
    • По реда на АПК. Срокът за обжалване е 14-дневен, считано от деня следващ последния ден от определения срок за предоставяне на услугата.

  • Ограничения и условности:
    • Достъпът през уеб интерфейс се осъществява след регистрация чрез средство, позволяващо идентификация на потребителите. 

  • Електронен адрес, на който се предоставя услугата:
  • Електронен адрес за предложения:
Център за административно обслужване и/или звена, които контактуват с потребителите и предоставят административно обслужване
Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административно обслужване"
Адрес: обл. София (столица), общ. Столична, гр. София, р-н Средец, ул. "Ген. Гурко" №6, п.к. 1000
Код за междуселищно избиране: 02
Телефон за връзка: (02)9492040
Адрес на електронна поща: mail@egov.government.bg
Работно време: Гъвкаво работно време, от 09:00 до 17:30, Работното време на служителите е 8 часа дневно и 40 часа седмично при 5-дневна работна седмица. Работното време е от 7,30 до 18,30 ч. с период на задължително присъствие от 10,00 до 16,00 ч. при задължително отработване на нормалната продължителност на 8-часовия работен ден.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Изисквания, процедури, инструкции Нормативна уредба Заплащане