Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Регионално развитие и стопанска политика"
Адрес: обл. София, общ. Долна баня, гр. Долна баня, ул. "Търговска" № 134, п.к. 2040
Код за междуселищно избиране: 07120
Телефон за връзка: 2121
Адрес на електронна поща: obshtinadb@abv.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:30, Центърът за административно обслужване работи при непрекъснат режим на работа. Телефон за връзка: 07120/8834. Обедна почивка на останалите отдели от 12:00 ч. до 13:00 ч.
подаване на заявление до кмета на общинатаЗа да заявите услугата, трябва да подадете следните документи:
Заявление по образец
Копие от документ за собственост;
Удостоверение за наследници (когато документът за собственост е на името на наследодател на заявителя) - по служебен път;
Пълномощно (когато заявлението се подава от пълномощник);
Оценка за съответствието, изготвена от съответното лице по чл.142, ал.6 от ЗУТ;
Становища от специализирани контролни органи (РЗИ, БД, ПБЗН, АПИ) - при необходимост
Становище от РИОСВ (при необходимост);
Предварителни договори с експлоатационните дружества за присъединяване към мрежите на техническата инфраструктура;
Два броя инвестиционни проекти.
В случай, че не подавате заявлението лично, ще Ви е необходимо и нотариално заверено пълномощно или друг документ (пример: съдебно разпореждане).
За услугата се заплаща такса- За обекти І- ва категория – 1000.00 лв.
- За обекти ІІ- ра категория – 800.00 лв.
- За обекти ІІІ-та категория – 500.00 лв.
- За обекти ІV- та категория – 400.00 лв.
- За обекти V- та категория – 200.00 лв.
- За обекти VІ- та категория, когато съгласуването на инвестиционния проект е задължително – 100 лв.
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По банков път
По електронен път