Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел "Устройство на територията"
Адрес: обл. Русе, общ. Ветово, гр. Ветово, ул. Трети март №2, п.к. 7080
Код за междуселищно избиране: 08161
Телефон за връзка: (08161)2253, 0 800 900 44
Адрес на електронна поща: ut@vetovo.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, В отдела е въведен режим на ползване на почивките, който осигурява непрекъснатост на административното обслужване.
Работното време е всеки делничен ден с изключение на официалните празници.
В работно време може да се свържете със служители в отдела на телефони:
- 08161/22-53(централа) - телефонът е стационарен и обажданията към него се таксуват съгласно тарифния Ви план за обаждания към Йеттел България(Yettel);
- 0 800 900 44(централа) - телефонът е безплатен.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Заявяване на услугата:Подава се заявление по образец и се прилагат съответните документи.
Заявление може да подадете по един от следните начини:
1. На място в звеното за административно обслужване.
2. Чрез Единен портал за електронни административни услуги на Държавна агенция „Електронно управление“
Услугата може да заявите и по електронен път чрез Единен портал за електронни административни услуги на Държавна агенция „Електронно управление“ на адрес: https://egov.bg/wps/portal/egov/dostavchitsi%20na%20uslugi/obshtinski%20administratsii/unificirani%20uslugi/2025?cP=1&q=2025
За целите на електронното заявяване е необходимо да притежавате квалифициран електронен подпис и да сте регистриран/а в Системата за сигурно електронно връчване. Освен с квалифициран електронен подпис, регистрация в ССЕВ е възможна и с Персонален идентификационен код(ПИК) на НАП или на НОИ на адрес: https://edelivery.egov.bg/
3. Със заявление по електронна поща
Попълненото и подписано заявление(по образец!), ведно с изискуемите към него приложения, може да подадете и на електронна поща: ut@vetovo.bg
Заявлението следва да е подписано с квалифициран електронен подпис на заявителя.
4. Със заявление по пощата
Попълненото и подписано заявление(по образец!), ведно с изискуемите към него приложения, може да подадете и по пощата/чрез куриер на адреса на Община Ветово: 7080, гр. Ветово, ул. Трети март №2.
5. Устно, на гише в звено за административно обслужване
Услугата може да заявите и устно, на място в звеното за идминистративно обслужване. Исканията, внесени устно, се отразяват от служител в звеното за административно обслужване в протокол, съгласно образец за устно заявяване на административна услуга, който се подписва от него и от заявителя. Прилагат се съответните изискуеми документи и се описват в протокола.
При електронно подаване на заявление, изпълнението на услугата започва след получаване на информация за извършено неотменимо плащане.
Допустим заявител:Заинтересовани лица - собственици на поземлени имоти, концесионери, лица, които имат право да строят в чужд имот по силата на закон, или други лица, определени в закон.
Необходими документи:1. Заявление - по образец;
2. Документ за собственост по смисъла на чл. 124а, ал.5 от ЗУТ - нотариален акт, концесионен договор и др.;
3. Удостоверение за наследници – при необходимост(прилага се служебно, ако починалото лице е с последен постоянен адрес на територията на община Ветово);
4. Пълномощно (в случай, че заявлението се подава от пълномощник);
5. Документ/и, удостоверяващи законността на построените сгради в имота;
6. Предварителен договор за прехвърляне на собственост(с нотариална заверка на подписите) – при необходимост;
7. Актуална/и скица/и на имота/ите;
8. Задание по реда на чл. 125 от ЗУТ;
9. Скица – предложение за изменение на ПУП;
10. Становище от РИОСВ, Басейнова дирекция, Министерство на културата и др.(съобразно инвестиционното намерение);
11. Нотариално заверено писмено съгласие(на основание чл.134, ал.7 от ЗУТ) – при необходимост;
12. Документ за платена такса, освен ако плащането е извършено по електронен път;
Резултат от услугата и получаване:След преглед на заявлението и приложените документи и след извършване на съответните проверки, кметът на общината мотивирано допуска или не изработката на КПИИ и определя основните параметри.
Резултатът ог услугата/издаденият административен акт може да получите по един от следните, посочени при заявяването начини:
1. Лично от звеното за административно обслужване;
2. Чрез пощенска/куриерска пратка (за сметка на заявителя);
3. По електронен път, в електронен формат, на посочен в заявлението адрес на електронна поща ила в профила Ви в Системата за сигурно електронно връчване.
Информация за предоставяне на услугата по електронен път:а) ниво на предоставяне на услугата - Извършване на сделки и/или трансакции по услуги от Ниво III включващи онлайн разплащане и доставка (IV-то ниво);
б) интернет адрес, на който се намира формулярът за нейното заявяване: www.vetovo.bg;
в) интернет адрес за служебно заявяване - не приложимо;
г) вид на услугата (първична или комплексна): първична;
д) средства за електронна идентификация при заявяване, заплащане и получаване на електронната услуга: квалифициран електронен подпис(КЕП).
e) ниво на осигуреност на средството за електронна идентификация: високо.
Допълнителна информация за заплащането на услугата:За да се възползвате от Системата за електронни плащания, разработена от Държавна агенция "Електронно управление" е необходимо след заявяване на услугата да осъществим контакт с Вас, за да ви бъде генерирано съответното задължение. След като генерираме задължение за съответната услуга на Ваше име, на посочения от Вас адрес на електронна поща ще получите информация за регистрирано Ваше задължение, включително дължимата сума и код за плащане. Кода за плащане може да използвате на адрес: https://pay.egov.bg/, където да извършете плащането. Освен с кода, може да влезете и с притежаван КЕП.
При плащане по банков път(включително чрез електронно банкиране), имайте предвид и използвайте следните данни:
Обслужваща Община Ветово банка: ЦЕНТРАЛНА КООПЕРАТИВНА БАНКА АД
IBAN за такси за услуги: BG56 CECB 9790 8447 3339 00
Код за вид плащане(моля, задължително посочете в полето "Вид плащане" на платежното нареждане): 448001
Моля, с оглед бързото и безпроблемно обработване на плащането да посочите в "Основание за плащане" или в "Допълнителни пояснения" наименованието на заявената от Вас услуга и/или уникалния й регистров номер(УРИ 2025), според Ретистъра на услугите.
Закон за устройство на територията
За услугата се заплаща фиксирана такса на стойност 50 лв.Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
По банков път
По електронен път
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта