Информация за предоставяне на услуга

 
  • Режим:
    • 3209 Вписване в регистъра на промяна и издаване на удостоверение за актуално състояние на средни горивни инсталации

      При всяка планирана промяна в средни горивни инсталации, която води до промяна в приложимите норми за допустими емисии, промяна на оператора на средни горивни инсталации и на промяна на адреса на стационарна средна горивна инсталация, операторът подава заявление до директора на съответната Регионална инспекция по околната среда и водите за вписване в регистъра на промяната и издаване на удостоверение за актуално състояние на средната горивна инсталация.
  • Регистрация
    • Стопанска дейност:
      • Екология и подземни богатства
    • На основание на:
      • Закон за чистотата на атмосферния въздух - чл. 9г, ал. 16
    • Услугата се предоставя и като вътрешно-административна:
      • Не
    • Орган, издаващ индивидуален административен акт:
      • Директор
    • Срок за предоставяне:
      • до 14 дни от подаване на заявлението за вписване в регистъра на промяна, директорът на съответната Регионална инспекция по околната среда и водите вписва промяната в регистъра и издава удостоверение за актуалното състояние на средната горивна инсталация
    • Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
      • Безсрочно
    • Орган, осъществяващ контрол върху дейността на органа по предоставянето на услугата:
      • Министър на околната среда и водите
    • Орган, пред който се обжалва индивидуален административен акт:
      • Министър на околната среда и водите
    • Ред, включително срокове за обжалване на действията на органа по предоставянето на услугата:
      • Отказът от мотивирано вписване в регистъра на промяна в случай подлежи  на  обжалване  по  реда  на Административнопроцесуалния кодекс в 14-дневен срок от съобщаването му.

    • Ограничения и условности:
      • ако за услугата съществуват ограничения за предоставянето или предоставянето и зависи от конкретни обстоятелства

    • Електронен адрес, на който се предоставя услугата:
    • Електронен адрес за предложения:
    Център за административно обслужване и/или звена, които контактуват с потребителите и предоставят административно обслужване
    Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
    Дирекция "Административни, финансови и правни дейности"
    Адрес: обл. Пловдив, общ. Пловдив, гр. Пловдив, р-н Централен, бул. Марица 122, ет. 2, п.к. 4000
    Код за междуселищно избиране: 032
    Телефон за връзка: (032)638078, в. 1-стационарен. Разговорите не са безплатни, таксата е според тарифния план на клиента.
    Факс: (032)032628994
    Адрес на електронна поща: riosv@plovdiv.riew.gov.bg
    Работно време: Стандартно работно време, от 09:00 до 17:30, Обслужването на потребителите на административни услуги е организирано на принципа "едно гише" в Центъра за административно обслужване и се извършва без прекъсване в обявеното работно време.
    Изисквания, процедури, инструкции Образци Нормативна уредба Заплащане