Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
"Административно-информационно обслужване и ГРАО"
Адрес: обл. София, общ. Етрополе, гр. Етрополе, гр. Етрополе, пл. "Девети септември" № 1, п.к. 2180
Код за междуселищно избиране: 0720
Телефон за връзка: (0720)/68233, стационарен телефон, стандартна тарифа, съгласно абонаментния план на потребителя
Адрес на електронна поща: delovodstvo@etropolebg.com
Работно време: Гъвкаво работно време, от 08:00 до 17:00, Център за административно обслужване
Отдел "Хуманитарни и социални дейности"
Адрес: обл. София, общ. Етрополе, гр. Етрополе, гр. Етрополе; пл. "Девети септември" № 1, п.к. 2180
Код за междуселищно избиране: 0720
Телефон за връзка: 0720/68206
Факс: 0720/65011
Адрес на електронна поща: obstna@etropolebg.com
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, без прекъсване
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
ПроцедураНеобходими документи за предоставяне на услугата:
Заявление-декларация (по образец);
Документ за самоличност и/или нотариално заверено изрично пълномощно (*Необходими само за легитимиране на заявителя или упълномощеното от него лице при подаване на заявлението);
Копие от документа за ползване на обекта, ако не е собствен и не подлежи на вписване в публичен регистър;
Изисквания:
Заявление-декларацията се подава лично или чрез упълномощено лице, с нотариално заверено изрично пълномощно;
В заявление-декларацията се декларират най-малко:
- наименованието на лицето, както и името на местата за настаняване - стаи за гости, апартаменти за гости (с изписване с български и с латински букви), и адрес; телефон/факс и адрес на електронна поща, ако разполага с такива; в противен случай се изписват имената на упълномощеното лице и неговите телефон/факс и адрес на електронна поща;
- че лицето има право да извършва дейност в обекта, в случай че това лице е различно от собственика на обекта, като се посочват индивидуализиращи данни за документа за ползване в зависимост от вида му, а ако същият подлежи на вписване, се посочват акт, том и година и службата по вписванията, в която е вписан.
Процедура по предоставяне на услугата:
Прием на заявление-декларацията с приложените документи в Центъра за административно обслужване или по обявените начини;
Завеждане в деловодната система;
Ако искането за регистрация на обект не удовлетворява посочените изисквания в по-горния раздел, оправомощено длъжностно лица уведомява заявителя да отстрани недостатъците в 3-дневен срок от съобщението за това с указание, че неотстраняването им ще предизвика прекратяване на производството. Ако в указания срок недостатъците по заявлението-декларация не бъдат отстранени, кметът на общината отказва със заповед регистрирането на туристическия обект.
Издаване на заповед за регистрация и удостоверение;
Получаване по заявения начин.
ОБРАЗЦИ НА ФОРМУЛЯРИ:
Образци и формуляри можете да намерите на:www.etropole.bg
НАЧИН НА ЗАЯВЯВАНЕ НА УСЛУГАТА:
Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване.
Устно в Центъра за административно обслужване.
Чрез лицензиран пощенски оператор.
На e-mail: delovodstvo@etropolebg.com, подписан с КЕП.
Чрез единен портал за електронни административни услуги на Министерство на електронното управление, с ПИК на НОИ или КЕП, на адрес: https://unifiedmodel.egov.bg/wps/portal/unified-model/for-citizens-and-businesses/active-e-admin-services/municipal-services/
Чрез портала за електронни административни услуги в интернет страницата на община Етрополе, с ПИК на НАП или КЕП, на адрес:
https://etropole.bg/bg/administrativni-uslugi
ИНФОРМАЦИЯ ЗА ПРЕДОСТАВЯНЕ НА УСЛУГАТА ПО ЕЛЕКТРОНЕН ПЪТ:
Ниво на предоставяне на услугата: Извършване на сделки и/или трансакции по услуги от Ниво III включващи онлайн разплащане и доставка (IV-то ниво);
Интернет адрес, на който се намира формулярът за нейното заявяване: www.etropole.bg;
Интернет адрес за служебно заявяване: delovodstvo@etropolebg.com. Заявлението трябва да е подписано с КЕП от заявителя или оправомощено от него лице.
НАЧИН ЗА ПРЕДОСТАВЯНЕ РЕЗУЛТАТА ОТ УСЛУГАТА:
По Ваш избор:
Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване.
Чрез лицензиран пощенски оператор на адрес, като заявителят декларира, че пощенските разходи са за негова сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки и е съгласен документите да бъдат пренасяни за служебни цели;
По електронен път на точно упомената електронна поща.
Документът/Индивидуалният административен акт да бъде изпратен:
като вътрешна препоръчана пощенска пратка;
като вътрешна куриерска пратка.
За услугата се заплаща таксаТарифа за таксите, които се събират по закона за туризма
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
По банков път
По електронен път