Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел "Комплексно административно обслужване"
Адрес: обл. Плевен, общ. Пордим, гр. Пордим,
Код за междуселищно избиране: 06513
Телефон за връзка: (06513)2217
Адрес на електронна поща: obshtina_pordim@abv.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, Обедна почивка от 12.00ч. до 13.00ч.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Заявяване и изпълнениеЗа да заявите услугата, трябва да подадете следните документи:
Нотариално заверено заявление по образец.
Удостоверение за раждане.
Документ за платена такса.
Снимка за лични документи - 2 броя.
Документи от чужбина.
Документите, представени от заинтересуваните лица, в зависимост от чуждата държава, от която произхождат, трябва да отговарят на изискванията на съответните разпоредби на двустранните международни договори или на Конвенцията за премахване на изискването за легализация на чуждестранните публични актове, съставена в Хага на 5.Х.1961 г., по които Р България е страна, или на Правилника за легализациите, заверките и преводите на документи и други книжа, както и да бъдат снабдени с преводи на български език, които се извършват и заверяват по предвидения ред.
В случай, че не подавате заявлението лично, ще Ви е необходимо и нотариално заверено пълномощно или друг документ (пример: съдебно разпореждане).
Наредба № 1 от 19.02.1999 г. за прилагане на глава пета от Закона за българското гражданство