2093 Издаване на предписание за насочване на битовите и строителните отпадъци
Кметът на общината издава разрешение за насочване на заявеното количество отпадък към съответното депо на територията на общината.
Правно основание за предоставянето на административната услуга/издаването на индивидуалния административен акт: Закон за управление на отпадъците - чл. 19
рган, който предоставя административната услуга/издава индивидуалния административен акт / в случаите на възлагане – служителите, които издават индивидуалния административен акт – кмет или упълномощено от него лице;
Информация за центъра за административно обслужване:
Адрес: обл. Пазарджик, община Ракитово, гр. Ракитово, ул.„Иван Клинчаров”№ 57, в сградата на община Ракитово.
Работно време: Гъвкаво работно време, от 08:00 до 17:00 часа без прекъсване oт понеделник до петък.
Код за междуселищно избиране : 03542
Телефони за връзка с потребителите:+359 3542/2025 служители от ЦАО- стационарен телефон
Кол център: 0897567182
Процедура по предоставяне на административната услуга / издаване на индивидуалния административния акт, срокове, изисквания и необходими документи / в случай, че документ се издава от административен орган, се посочва и органът:Заявлението се подава лично от заинтересования или от упълномощено от него лице, с нотариално заверено пълномощно, до кмета на Община Ракитово
Към него се прилагат следните документи:
Заявление за заявяване на услугата /по образец/.
Документ за собственост/др. документ въз основа, на който се ползва имота в който се образуват отпадъците
Копие на разрешение за строеж влязло в сила /при СМР/ и/или План за безопасност и здраве при разрушаване на сгради;
Копия на договори, уреждащи взаимоотношенията между всички участници в инвестиционния процес;
Скица на имота от АГКК;
Копие на договор с фирма, с приложен лиценз за извършване превоз на товари, както и регистрационен документ за дейности по транспортиране на отпадъци, издаден от съответната РИОСВ;
Копие на одобрен План за управление на отпадъците, в случаите, когато се изисква по Закона за управление на отпадъците;
Образци на формуляри, свързани с предоставянето на административна услуга/издаването на индивидуалния административен акт, включително създадените с нормативен акт или утвърдени с административен акт: Заявление по образец - подава се от възложителя или упълномощено за това лице с нотариално заверено пълномощно;
Начин на заявяване на услугата:
През портал за предоставяне на електронни услуги;
Със заявление на гише в звеното за административно обслужване;
Със заявление по електронна поща;
Със заявление по пощата;
По електронна поща - el_obm@rakitovo.bg
При подаване по електронна поща е необходимо да изпратите:
- попълнено и подписано заявление
- документ за платена такса, в който сте посочили точното наименование на услугата
- други документи, ако се изискват в описанието на услугата.
Когато заявлението е подадено с квалифициран електронен подпис на физическо лице, резултата от услугата може да се получи на електронна поща като прикачен електронно подписан документ (удостоверение).
Когато заявлението е подадено без квалифициран електронен подпис на физическо лице, резултата от услугата може да се получи само лично или чрез упълномощено лице на в Центъра за административно обслужване срещу документ за самоличност или нотариално заверено изрично пълномощно.
Чрез Системата за сигурно електронно връчване - https://edelivery.egov.bg/
Информация за предоставяне на услугата по електронен път:
а) ниво на предоставяне на услугата - Извършване на сделки и/или трансакции по услуги от Ниво III включващи онлайн разплащане и доставка (IV-то ниво);
б) интернет адрес, на който се намира формулярът за нейното заявяване - www.rakitovo.bg;
ЕЛЕКТРОНЕН АДРЕС ЗА ПРЕДЛОЖЕНИЯ ВЪВ ВРЪЗКА С УСЛУГАТА: el_obm@rakitovo.bg
интернет адрес, на който се намира формулярът за нейното заявяване - www.rakitovo.bg;
Такса:
Съгласно НОАМТЦУТОР, Приложение №2
За услугата се заплаща фиксирана такса- 20.00 лв.
При предоставяне на административна услуга по електронен път се заплаща намалена такса с 10%.
Таксата се заплаща при подаване на заявлението за извършване на услугата
11. Начини на плащане на услугата:
- в брой или безкасово с ПОС-терминално устройство на гише "Каса" в Центъра за административно обслужване
- по банков път
Банкова сметка
IBAN BG28UBBS81558400055002; BIC UBBSBGSF
ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА - клон Велинград
Код за вид плащане: 44 80 07
-по електронен път - заплащането на заявена електронна административна услуга чрез Единния модел за заявяване, заплащане и предоставяне на електронни услуги се извършва чрез Портал за електронни плащания - https://pay.egov.bg/
НАЧИН ЗА ПРЕДОСТАВЯНЕ РЕЗУЛТАТА ОТ УСЛУГАТА:
По Ваш избор:
. Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване.
. Чрез лицензиран пощенски оператор на адрес, като заявителят декларира, че пощенските разходи са за негова сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки и е съгласен документите да бъдат пренасяни за служебни цели;
Документът/Индивидуалният административен акт да бъде изпратен:
- като вътрешна препоръчана пощенска пратка;
- като вътрешна куриерска пратка;
- -като международна препоръчана пощенска пратка;
. По електронен път на посочена от заявителя електронна поща.
. По електронен път в профила на заявителя в системата за сигурно електронно връчване