Административната услуга се предоставя от:
Дирекция „Финансово-стопански дейности и административно обслужване”
За прием на документи и информация за услугата:
Служителите в Общински център за услуги и информация
Адрес: Община Никола Козлево, с. Никола Козлево, пл. “23–ти СЕПТЕМВРИ” № 5;
Ел. поща: ocui_nkozlevo@abv.bg;
Тел.за връзка: 05328/ 20 67;
Факс: 05328/ 20 20;
Работно време: от 08:00 до 17:00 часа без прекъсване.
Необходими документи за предоставяне на услугата:
Заявление по образец;
· Документ за самоличност и/или нотариално заверено пълномощно /*Необходими само за легитимиране на заявителя или упълномощеното от него лице при подаване на заявлението/;
Молба-декларация /представя се от лицето/-2 бр., по одобрен от Министерството на правосъдието образец, заверено от ТДД;
За сгради – строително разрешение, скица по ЗРП, респ. от СК – Никола Козлево.
Удостоверение, че съгласно ЗРП не са провеждани отчуждителни мероприятия с имота, удостоверение за идентичност с последния кадастрален план на общината.
Нотариално заверена декларация от молителя, че за имота не са провеждани отчуждителни мероприятия.
Актуална скица на имота по действащия план на населеното място или от кадастралната карта (по служебен път);
Удостоверение за наследници (по служебен път);
Документ за собственост на имота;
Други документи (при необходимост);
Платена такса за административната услуга.
Процедура по предоставяне на услугата:
Прием на заявлението с приложените документи в Общински център за услуги и информация;
Завеждане в деловодната система и изпращане на преписката към Специалист "Общинска собственост";
Извършване на проверка в актовите книги дали за имота има съставен акт за общинска собственост (АОС).
След извършване на проверката приложените молби-декларации се заверяват на гърба и се подписват от „Общинска собственост" и от Кмета на общината. Заверката представлява удостоверяване на факта, че за имота няма съставен АОС, респективно – има съставен АОС, в който случай се посочва неговият номер и дата на издаване.
Получаване на индивидуалния административен акт от Общински център за услуги и информация по избран от заявителя начин.
Информация за предоставяне на услугата:
Услугата се предоставя по електронен път на Ниво 2.
Образец на заявлението може да намерите на интернет адрес: http://nikolakozlevo.bg/bg/;
Заявителят е длъжен да предостави телефон, факс или адрес за електронна поща, ако разполага с такива.
Начини на заявяване на услугата:
Лично или чрез упълномощено лице, с нотариално заверено пълномощно, в Общински център за услуги и информация,с подаване на писмено заявление по образец;
Устно, като се отразяват в протокол, който се подписва от заявителя и от длъжностното лице, което го е съставило;
· чрез лицензиран пощенски оператор;
· по факс: 05328/ 20 20;
Начини на получаване на издадения индивидуален административен акт:
Лично или чрез упълномощено лице в Общински център за услуги и информация.
Чрез лицензиран пощенски оператор на адрес, като заявителят декларира, че пощенските разходи са за негова сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки и е съм съгласен документите да бъдат пренасяни за служебни цели.
Индивидуалният административен акт да бъде изпратен:
ü като вътрешна препоръчана пощенска пратка;
ü като вътрешна куриерска пратка;
ü като международна препоръчана пощенска пратка;
Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
Валидно до промяна в данните, въз основа на които е издадено и съдържа, освен ако в специален закон не е определен по-кратък срок на действие на акта.
Такса за предоставяне на административната услуга:
30 лева – обикновена услуга;
60 лева – бърза услуга;
90 лева – експресна услуга.
Начин на плащане:
На гише „Каса” в Общински център за услуги и информация;
По банкова сметка:
IBAN: BG42DEMI92408400038685
BIC: DEMIBGSF
БАНКА: „ТЪРГОВСКА БАНКА Д” АД , град Шумен, ул.,,Алеко Константинов’’ №3
· С платежна карта чрез терминално устройство ПОС в Общински център за услуги и информация.
Кодът за вида плащане е: 44 80 90
Срок на изпълнение:
14 дни – обикновена услуга;
7 дни – бърза услуга;
1 ден – експресна услуга.
Орган, осъществяващ контрол върху дейността на органа по предоставяне на услугата:
Кмет на община Никола Козлево.
Орган, пред който се обжалва индивидуалния административен акт:
Кмет на община Никола Козлево.
Ред и срок за обжалване:
Съгласно разпоредбите на Административнопроцесуалния кодекс.
Електронен адрес за предложения във връзка с услугата: ocui_nkozlevo@abv.bg
ПРИ НЕСПАЗВАНЕ НА ПОСОЧЕНИЯ СРОК ИЛИ ДРУГИ НЕРЕДНОСТИ ВЪВ ВРЪЗКА С ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ЗАЯВЕНАТА ОТ ВАС АДМИНИСТРАТИВНА УСЛУГА, ВИЕ МОЖЕ ДА ПОДАДЕТЕ СИГНАЛ ДО КМЕТА НА ОБЩИНА НИКОЛА КОЗЛЕВО.