Информация за предоставяне на услуга

 
  • Услуга:
    • 1796 Издаване на свидетелство за имунизационно състояние

      Издаване на свидетелство за имунизационно състояние. Издава се от регионалните здравни инспекции въз основа на данните от имунизационния паспорт.
  • На основание на:
    • Наредба № 15 от 2005 г. за имунизациите в Република България - чл. 26, т. 6
  • Услугата се предоставя и като вътрешно-административна:
    • Не
  • Орган по предоставянето на административната услуга:
    • Директор
  • Срок за предоставяне:
    • В 7-дневен срок от подаване на заявлението
  • Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
    • Сертификатът за имунизационно състояние е с валидност до датата, посочена за всяка извършена ваксина или профилактика
  • Орган, осъществяващ контрол върху дейността на органа по предоставянето на услугата:
    • Министър на здравеопазването
  • Ред, включително срокове за обжалване на действията на органа по предоставянето на услугата:
    • По реда на АПК – в 14-дневен срок пред съответния административен съд.

  • Електронен адрес, на който се предоставя услугата:
  • Електронен адрес за предложения:
Център за административно обслужване и/или звена, които контактуват с потребителите и предоставят административно обслужване
Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административно-правно, финансово и стопанско обслужване"
Адрес: обл. Шумен, общ. Шумен, гр. Шумен,
Код за междуселищно избиране: 054
Телефон за връзка: 054 800 203
Факс: 054 800 203
Адрес на електронна поща: rzi-shumen@mh.government.bg
Работно време: Гъвкаво работно време, от 08:30 до 17:00, Гъвкаво работно време, съобразено с потребителите на административни услуги.
Изисквания, процедури, инструкции Образци Нормативна уредба Заплащане