Информация за предоставяне на услуга

 
  • Режим:
    • 1442 Отразяване на промени в обстоятелствата, вписани в удостоверение за регистрация за извършване на таксиметров превоз на пътници

      При настъпили промени в обстоятелствата, вписани в удостоверение за регистрация за извършване на таксиметров превоз на пътници, притежателят му подава заявление за отразяването им.
  • Регистрация
    • Стопанска дейност:
      • Транспорт
    • На основание на:
      • Наредба № 34 за таксиметров превоз на пътници - чл. 14, ал. 2
      • Закон за автомобилните превози - чл. 12а, ал. 3
    • Услугата се предоставя и като вътрешно-административна:
      • Не
    • Орган, издаващ индивидуален административен акт:
      • Кмет на община
    • Срок за предоставяне:
      • 14 дни
    • Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
      • До следващата заявена промяна.
    • Орган, осъществяващ контрол върху дейността на органа по предоставянето на услугата:
      • Кмет на община
    • Орган, пред който се обжалва индивидуален административен акт:
      • Кмет на община
    • Ред, включително срокове за обжалване на действията на органа по предоставянето на услугата:
      • Съгласно разпоредбите на Административнопроцесуалния кодекс

    • Ограничения и условности:
      • средство за идентификация – КЕП


        1.    Необходимо е да инсталирате на вашия компютър Квалифицирано удостоверение за квалифициран електронен подпис (КУКЕП) или Квалифициран електронен подпис (КЕП).

        2.    Необходимо е да притежавате профил в системата „Електронно връчване“  (https://edelivery.egov.bg/).

        3.    Уверете се, че имате инсталиран Adobe Reader. Изтеглете последната версия тук.

        За да заявите услугата:

        1.    Изтеглете подходящо заявление от връзката в секция "Образци на документи".

        2.    Съхранете електронната форма на вашия компютър.

        3.    Отворете формата с Adobe Reader.

        4.    Натиснете с мишката върху поле от формата, за да го попълните.

        5.    Попълнете всички полета с изискваната информация.

        6.    От падащото меню в края на формата изберете начина, по който желаете да заявите услугата.

        7.    След попълване на полетата натиснете с мишката в поле Подпис за да подпишете документа с Вашия Квалифициран електронен подпис (КЕП) и да се генерира уникален номер на заявката.

        8.    Проверете наличието на генериран номер в полето "Уникален номер на заявка". Този номер е идентифициращ заявената от вас услуга и по него ще можете да проверявате статуса на заявлението в системите еВръчване и еПлащане. Ако в това поле липсва генериран номер моля уверете се, че правилно сте изпълнили предходните стъпки.

        9.    След като подпишете, съхранете формата на вашия компютър.

        Съхранената, попълнена и подписана форма и необходимите придружаващи документи изпратете чрез системата за сигурно електронно връчване (https://edelivery.egov.bg/) към Общинска администрация. или

        Натиснете бутона Заяви услугата за връзка към системата за електронни форми

    • Електронен адрес, на който се предоставя услугата:
    • Електронен адрес за предложения:
    Административни звена
    Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
    Дирекция "Финансово стопански дейности и админстративно обслужване"
    Адрес: обл. Шумен, общ. Никола Козлево, с. Никола Козлево, с. Никола Козлево, пл. "23ти септември" № 5, п.к. 9955
    Код за междуселищно избиране: 05328
    Телефон за връзка: (05328)2002
    Факс: (05328)2020
    Адрес на електронна поща: obankozlevo@mail.bg
    Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, Работното време в общината е в съответствие с нормативните изисквания на Кодекса на труда и Наредбата за работното време, почивките и отпуските.
    В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
    Изисквания, процедури, инструкции Образци Нормативна уредба Заплащане