Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция Административно - правно и информационно обслужване
Адрес: обл. Бургас, общ. Айтос, гр. Айтос,
Код за междуселищно избиране: 0558
Телефон за връзка: 0558/23450
Адрес на електронна поща: obshtina@aytos.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:00, Работно време от 08.30 до 17.00 часа. обедна почивка от 12.00 до 12.30 часа.
1. Подаване на заявлениеПодаване на заявление с приложените документи в ЦУИГ:
- Заявление по образец;
- Документ за самоличност и/или норариално заверещно пълномощно /*Необходими само за легитимиране на заявителя или упълномощеното от него лице при подаване на заявлението/;
- Платена такса за административната услуга.
2. Завеждане на заявлениетоЗавеждане на заявлението в деловодната система и изпращане на преписката до Отдел "Местни данъци и такси".
3. Изготвяне на удостоверениетоПроверка на базоте данни в информационната система на МДТ по партидата на заявителя.
Изготвяне на удостоверението.
4. Получаване на заявлениетоПолучаване на индивидуалния административен акт от ЦУИГ по избран от заявителя начин.
За услугата се заплаща фиксирана такса в зависимост от вида:За обикновена услуга 5 лв.
За бърза услуга 10 лв.
За експресна услуга 15 лв.
При неспазване на сроковете размерът на цената на услугата се намалява с едно на сто на ден, считано от деня на забавянето, но не повече от 30 на сто от пълния й размер.
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По банков път
По електронен път