Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административно-правно, финансово и стопанско обслужване"
Адрес: обл. Шумен, общ. Шумен, гр. Шумен,
Код за междуселищно избиране: 054
Телефон за връзка: 054 800 203
Факс: 054 800 203
Адрес на електронна поща: rzi-shumen@mh.government.bg
Работно време: Гъвкаво работно време, от 08:30 до 17:00, Гъвкаво работно време, съобразено с потребителите на административни услуги.
Процедура по предоставяне на административната услуга1. Заявител на услугата:
· Физическо лице, в т.ч. упълномощен негов представител
· Юридическо лица, в т.ч. упълномощен негов представител
2. Необходими документи:
· Заявление по образец
· Проект или заснемане на материалната база с обзавеждане и обяснителна записка по част „Архитектура” (при използване на материална база на действащи детски градини и училища).
· Проект на материалната база с обзавеждане и обяснителни записки по част „Архитектура”, част „Водоснабдяване и канализация”, част „Отопление и вентилация” (при използване на сгради, които се преустройват, реконструират, сменят своето предназначение или са ново строителство).
3. Вътрешен ход на процедурата:
Документите се подават в Център за административно обслужване (ЦАО) по един от начините описани в т. IV. Заявяването чрез Системата за сигурно електронно връчване (edelivery.egov.bg/Account/Login) изисква регистрацията в Системата и се осъществява чрез персонален идентификационен код (ПИК) на НОИ или с Квалифициран електронен подпис (КЕП). Всички подадени заявления се завеждат в автоматизираната информационна система за документооборот от служителите на ЦАО.
От ЦАО заявлението се предава на Директора на РЗИ, който го резолира до директора на Дирекция ОЗ. Следва резолюция до началник отдел ДЗК и последваща до изпълнител. Документите се разглеждат на ЕС по ЗТЕ за съответствие със здравните изисквания. Изпълнителят подготвя хигиенното заключение за проектната документация. Издаденият документ се съгласува от началник отдел ДЗК и директора на Дирекция ОЗ, и се предава на Директора на РЗИ – Шумен за подпис, след което – на ЦАО за предаване на заявителя по заявения от него начин.
Начин на заявяване на услугата:
· На място – в РЗИ – Шумен, адрес: гр. Шумен, пл. Освобождение №1, стая № 3 – Център за административно обслужване (ЦАО). Услугата може да бъде заявена писмено или в устна форма, за което служител в ЦАО съставя протокол
· Чрез електронната поща на РЗИ – Шумен: rzi-shumen@mh.government.bg
· Чрез лицензиран пощенски оператор/куриерска служба – на адрес: 9700 гр. Шумен, пл. Освобождение №1 (разходите за доставка са за сметка на заявителя)
· Чрез системата за сигурно електронно връчване на адрес:
https://edelivery.egov.bg/Account/Login?returnUrl=%2FProfile
Информация за предоставяне на услугата по електронен път:
· Интернет адрес, на който се намира формулярът за нейното заявяване:
- При заявяване на място, по електронна поща или чрез лицензиран пощенски оператор: http://iisda.government.bg/adm_services/services/service_provision/110666
- При заявяване чрез системата за сигурно електронно връчване:
https://edelivery.egov.bg/Account/Login?returnUrl=%2FProfile
· Интернет адрес за служебно заявяване: rzi-shumen@mh.government.bg
· Вид на услугата (първична или комплексна): първична
· Средствата за електронна идентификация и нивото им на осигуреност: няма.
Начини на получаване на резултата от услугата:
· На място в РЗИ-Шумен, на адрес: гр. Шумен, пл. Освобождение №1, стая 3 - Център за административно обслужване;
· Чрез лицензиран пощенски оператор/куриерска служба на посочен от заявителя адрес (разходите за доставка са за сметка на заявителя);
· По електронна поща на посочен от заявителя електронен адрес;
· Чрез системата за сигурно електронно връчване.
Закон за професионалното образование и обучение
Наредба № 36 от 21.07.2009 г. за условията и реда за упражняване на държавен здравен контрол