Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция Административно - правно и информационно обслужване
Адрес: обл. Бургас, общ. Айтос, гр. Айтос,
Код за междуселищно избиране: 0558
Телефон за връзка: 0558/23450
Адрес на електронна поща: obshtina@aytos.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:00, Работно време от 08.30 до 17.00 часа. обедна почивка от 12.00 до 12.30 часа.
1. Подаване на заявлениеПроверка (преглед) на попълненото искане и приложените документи:
- Документ за самоличност и/или нотариално заверено пълномощно, когато декларацията се подава от лице, различно от данъчно задълженото /*Необходимо само за легитимиране на заявителя или упълномощеното от него лице при подаване на заявлението/;
- Документ за собственост /нотариален акт, договор за покупко-продажба, договор за отстъпено право за строеж и др./;
- Документ за платена такса.
2. Регистриране и изготвянеРегистриране на искането и предоставяне на клиента на входящ номер.
Пренасочване на преписката към Дирекция "Териториално и селищно устройство".
Пренасочване за изпълнение изчертаване на скица (извадка) от действащия Подробен устройствен план.
Изготвяне на скица.
3. ПолучаванеПолучаване на скицата по избран от заявителя начин.
За услугата се заплаща фиксирана такса в зависимост от вида:За обикновена услуга 15 лв.
За експресна услуга 45 лв.
При неспазване на сроковете размерът на цената на услугата се намалява с едно на сто на ден, считано от деня на забавянето, но не повече от 30 на сто от пълния й размер.
Освобождават се от такси за технически услуги държавните и общински органи, организациите на бюджетна издръжка и Българския Червен кръст.
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
По банков път
По електронен път