Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел "Строителство, устройство на територията и околно среда"
Адрес: обл. Разград, общ. Завет, гр. Завет, ул. "Лудогорие" № 19, п.к. 7330
Код за междуселищно избиране: 08442
Телефон за връзка: (08442)2020
Факс: (08442)2016
Адрес на електронна поща: zavet@zavet-bg.com
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:00, Обедна почивка 12:30 - 13:00 часа
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Дирекция Дирекция "Административно, информационно и техническо обслужване"/Център за административно обслужване
Адрес: обл. Разград, общ. Завет, гр. Завет, ул. "Лудогорие" № 19,, п.к. 7330
Код за междуселищно избиране: 08442
Телефон за връзка: +359 8442 20 20; +359 876 208 402;
Адрес на електронна поща: zavet@zavet-bg.com
Работно време: Гъвкаво работно време, от 08:30 до 17:00, понеделник, вторник, четвъртък и петък от 08.30 до 17.00 часа, без прекъсване,
сряда от 08.30 до 18.30 часа, без прекъсване
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Средства за идентификация и ниво на сигурностСредства за идетнификация: с ПИК на НАП, ПИК на НОИ, УКД на НЗОК, за което е въведена допълнителна еднократна парола (втори фактор) за автентикация;
Ниво на сигурност: значително.
Подаване на заявление
За усвояване на средства от фондовете на Европейския съюз и/или от държавния или общинския бюджет, безвъзмездна помощ и субсидии и/или използване на собствени средства с цел основен ремонт и/или основно обновяване на сгради в режим на етажна собственост собствениците могат да учредят сдружение. Сдружението е юридическо лице, създадено по реда на ЗУЕС. То може да извършва и други дейности, свързани с управлението на общите части на етажната собственост, включително да усвоява средства от други източници на финансиране.
Председателят на управителния съвет (управителят) на сдружението на собствениците подава заявление за вписване
- на гише в Центъра за административно обслужване, чрез подаване на писмено заявление/искане или устно заявяване:
- чрез лицензиран пощенски оператор на адрес: Община Завет, 7330 гр. Завет, ул. „Лудогорие” № 19;
- По електронна поща на e-mail: zavet@zavet-bg.com
- по електронен път чрез системата за сигурно електронно връчване;
Необходими комплектоващи документи:• Заявление по образец;
• Списък на собствениците, участващи в сдружението, с трите им имена и адреса в етажната собственост;
• Копие от протокола на учредителното събрание, заверено от председателя на управителния съвет (управителя);
• Копие от приетото споразумение, заверено от председателя на управителния съвет управителя);
• Нотариално заверени образци от подписите на лицата, представляващи сдружението;
• Покана за общо събрание на собствениците;
• Протокол от залепване на поканата.
Изпълнение на услугата1. Вписване на сдружението
Преди вписване в регистъра, кметът на общината или оправомощено от него длъжностно лице проверява дали са спазени изискванията на ЗУЕС при учредяване на сдружението в 14-дневен срок от постъпване на заявлението.
След извършване на проверката кметът на общината или оправомощеното от него лице вписва/разпорежда вписване на сдружението в регистъра. За извършеното вписване общинската администрация издава УДОСТОВЕРЕНИЕ ПО ОБРАЗЕЦ. След извършване на вписването в регистъра, кметът на общината или оправомощеното от него лице издава РЕГИСТРАЦИОННА КАРТА на сдружението, която се съхранява на хартиен и електронен носител към досието на сдружението в съответната община.
В регистъра се вписват наименованието на сдружението, неговият адрес, срокът, за който е учредено, предметът на дейност, представените идеални части в сдружението, имената и адресът на членовете на управителния съвет (управителя) и начинът на представителство.
2. Отстраняване на непълноти или неточности
Когато кметът на общината или оправомощеното от него лице установи, че предоставените данни за вписване не отговарят на изискванията на ЗУЕС, той дава предписания на управителния съвет (управителя) на сдружението на собствениците да отстрани в 14-дневен срок непълнотите или неточностите.
3. Отказ за регистрация
В случай че непълнотите или неточностите не бъдат отстранени в 14-дневния срок, кметът на общината постановява мотивиран отказ за вписване. Отказът се връчва на управителния съвет (управителя) на сдружението на собствениците.
Регистъра е публичен.
Закон за управление на етажната собственост
Наредба № РД-02-20-8 от 11.05.2012 г. за създаване и поддържане на публичен регистър на сдруженията на собствениците в сгради в режим на етажна собственост