1.Заявител на услугата
· Юридически лица, придобили, произвели или получили лекарства, които пряко или косвено застрашават здравето на хората.
2. Необходими документи
· Заявление по образец;
· Заповед за извършване на бракуване на лекарствените продукти, указваща и лицата, отговорни за организиране на бракуването;
· Договор за унищожаване на лекарствените продукти с лице, притежаващо документ по чл.35, ал.1 от Закона за управление на отпадъците;
· Документ за платена държавна такса;
· Други допълнителни документи за унищожаването изискани от ИАЛ: сертификати, удостоверения за внос, писма за волята на дарителя, протоли за клинични изпитвания и др.
3. Вътрешен ход на процедурата
Документите се подават в Център за административно обслужване (ЦАО) по един от начините описани в т.IV. Заявяването чрез Системата за сигурно електронно връчване (edelivery.egov.bg/Account/Login) изисква регистрацията в Системата и се осъществява чрез персонален идентификационен код (ПИК) на НОИ или с Квалифициран електронен подпис
(КЕП). Всички подадени заявления се завеждат в автоматизираната информационна система за документооборот от служителите на ЦАО.
В 3-дневен срок от постъпване на заявлението, РЗИ Шумен изисква становище от Регионална инспекция по околна среда и водите Шумен и ако е необходимо - от Регионална дирекция на МВР Шумен.
РИОСВ Шумен и Регионална дирекция на МВР Шумен изготвят становище в 3-дневен срок от постъпвена на документите и изпращат становищата в РЗИ.
В 10-дневен срок от получаване на становищата от РИОСВ и МВР, отговорните длъжностни лица в дирекция „Медицински дейности“ извършват проверка в обекта, която има за цел да установи наличните лекарствени продукти за унищожаване и директорът на РЗИ Шумен издава Становище за унищожаване на лекарствени продукти по образец.
При констатиране на пропуски и установяване на несъответствия в приложената документация, отговорния служител уведомява писмено заевителя за установените пропуски и несъответствия и определя срок за отстраняването им.
В 5-дневен срок от издаване на Становището за унищожаване на лекарствени продукти, РЗИ Шумен изпраща служебно в ИАЛ подадените документи заедно със становищата.
Начин на заявяване на услугата:
· На място – в РЗИ - Шумен, адрес: гр. Шумен, пл. Освобождение №1, стая № 3 – Център за административно обслужване (ЦАО), Офис „Административно обслужване“. Услугата може да бъде заявена писмено или в устна форма, за което служител в ЦАО съставя протокол
· Чрез електронната поща на РЗИ-Шумен - rzi-shumen@mh.government.bg
· Чрез лицензиран пощенски оператор/куриерска служба – на адрес: 9700 гр. Шумен, пл. Освобождение №1 (разходите за доставка са за сметка на заявителя)
· Чрез системата за сигурно електронно връчване на адрес: https://edelivery.egov.bg/Account/Login?returnUrl=%2FProfile
Информация за предоставяне на услугата по електронен път
· Интернет адрес, на който се намира формулярът за нейното заявяване:
· При заявяване на място, по електронна поща или чрез лицензиран пощенски оператор: https://iisda.government.bg/adm_services/services/service_provision/10960
· При заявяване чрез системата за сигурно електронно връчване:
· https://edelivery.egov.bg/Account/Login?returnUrl=%2FProfile
· Интернет адрес за служебно заявяване: rzi-shumen@mh.government.bg
· Вид на услугата (първична или комплексна): първична
· Средствата за електронна идентификация и нивото им на осигуреност: няма.
Начини на получаване на резултата от услугата:
· На място в РЗИ-Шумен, на адрес: гр. Шумен, пл. Освобождение №1, стая 3 - Център за административно обслужване;
· Чрез лицензиран пощенски оператор/куриерска служба на посочен от заявителя адрес (разходите за доставка са за сметка на заявителя);
· По електронна поща на посочен от заявителя електронен адрес;
· Чрез системата за сигурно електронно връчване.