ДИРЕКЦИЯ “ОБЩИНСКА СОБСТВЕНОСТ, ИКОНОМИКА И СТОПАНСКИ ДЕЙНОСТИ”
ОТДЕЛ “ОБЩИНСКА ИКОНОМИКА, ТРАНСПОРТ И РЕКЛАМА”
1. Наименование на административната услуга и уникален идентификатор, съгласно Регистъра на услугите: 1442 Отразяване на промени в обстоятелствата, вписани в удостоверение за регистрация за извършване на таксиметров превоз на пътници /код по ИМЕОН 9182/.
2. Правно основание за предоставяне на административната услуга / издаването на индивидуален административен акт:
- Чл.7г, ал.2 и чл.12а, ал.3 от Закона за автомобилните превози;
- Чл.14, ал.2 от Наредба № 34 от 1999 г. за таксиметров превоз на пътници;
- ЗМСМА и др.;
3. Орган, който предоставя административната услуга/издава индивидуален административен акт – при възлагане от страна на директор на дирекция ОСИСД, услугата се изпълнява от служители в отдел „Общинска икономика, транспорт и реклама“. Промяната в регистъра се извършва от оправомощени от Кмета на община Варна длъжностни лица.
4. Информация за Центъра за административно обслужване (ЦАО):
- адрес: гр.Варна, бул. „Осми Приморски полк“ № 43
- електронен адрес: adm_obsluzhvane@varna.bg
- телефон за връзка: +359 52 820 800;
- работно време: от 08.00 ч. до 18.00 ч. в делнични дни, без прекъсване.
5. Процедура по предоставяне на административната услуга/издаване на индивидуален административен акт, срокове, изисквания и необходими документи:
Заявлението за изпълнение на услугата се подава до Кмета на община Варна в Центъра за административно обслужване, лично от заинтересованото лице или упълномощено от него лице, което се задължава да представи оригинал на пълномощно – заверено от Нотариус, като приложи копие от същото към заявлението.
Към заявлението се прилагат следните документи:
- Пълномощно - копие;
- Други документи по преценка на заявителя, удостоверяващи промяната на обстоятелствата.
6. Образци на формуляри, които са свързани с предоставянето на административната услуга / издаване на индивидуален административен акт, включително създадените с нормативен акт или утвърдени с административен акт: Заявление по образец.
7. Начини на заявяване на услугата:
- През портал за предоставяне на електронни услуги
- Със заявление на гише в звеното за административно обслужване
- Със заявление по електронна поща
- Със заявление по пощата
- Устно, на гише в звеното за административно обслужване
8. Информация за предоставяне на услугата по електронен път:
а) ниво на предоставяне на услугата - ниво III: Двустранна комуникация - заявяване на услуги изцяло по електронен път, включително електронно подаване на данни и документи, електронна обработка на формуляри и електронна идентификация на потребителите, освен ако със закон се допуска предоставяне на електронна административна услуга без идентификация;
б) интернет адрес, на който се намира формулярът за нейното заявяване - https://egov.bg/wps/portal/egov/dostavchitsi+na+uslugi/obshtinski+administratsii/unificirani+uslugi/1442;
в) интернет адрес за служебно заявяване - adm_obsluzhvane@varna.bg;
г) вид на услугата (първична или комплексна), като в случай че услугата е комплексна, се посочват първичните услуги, от които е съставена - първична;
д) средствата за електронна идентификация и нивото им на осигуреност – в случаите, когато идентификация се изисква при заявяване, заплащане и получаване на електронна услуга – квалифициран електронен подпис.
9. Срок на действие на документа / индивидуалния административен акт: Безсрочен.
10. Такса или цена на услугата, включително при предоставяне по електронен път, дължим данък - основание за тяхното определяне и начини на плащане: Съгласно „Наредба за определянето и администрирането на местните такси и цени на услуги на територията на община Варна“, Приложение № 1 „Местни такси по решение на Общинския съвет, определени съгласно наредбата по чл.9 от ЗМДТ“, срокът за разглеждане на заявленията и изпълнение на услугата е 7-дневен, считано от датата на постъпването му в ЦАО на община Варна, включително и допълнително изискуемите документи.
10.1. Такса за изпълнение: Услугата е безвъзмездна.
11. Орган, осъществяващ контрол върху дейността на органа по предоставянето на услугата: Кметът на община Варна или оправомощено от него длъжностно лице.
12. Ред, включително срокове за обжалване на действията на органа по предоставяне на услугата: Съгласно чл.197 от АПК, чрез кмета на община Варна – пред Административен съд, в 14-дневен срок.
13. Електронен адрес за предложения във връзка с услугата: adm_obsluzhvane@varna.bg.
14. Начини на получаване на резултата от услугата:
- На място в Центъра за административно обслужване
- Чрез пощенска/куриерска пратка (за сметка на заявителя)
- Чрез системата за сигурно електронно връчване