Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел "Административни услуги"
Адрес: обл. Варна, общ. Варна, гр. Варна, р-н Одесос, бул. "Осми Приморски полк" № 43
Код за междуселищно избиране: 052
Телефон за връзка: (052)820-800
Адрес на електронна поща: adm_obsluzhvane@varna.bg
Работно време: Гъвкаво работно време, от 08:30 до 17:30, Работното време с граждани на служителите, предоставящи административни услуги е от 08.00 ч. до 18.00 ч.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Заявяване и изпълнениеДИРЕКЦИЯ “ОБЩИНСКА СОБСТВЕНОСТ, ИКОНОМИКА И СТОПАНСКИ ДЕЙНОСТИ”
ОТДЕЛ “ОБЩИНСКА ИКОНОМИКА, ТРАНСПОРТ И РЕКЛАМА”
1. Наименование на административната услуга и уникален идентификатор, съгласно Регистъра на услугите: 3166 Прекратяване на действието на разрешение за таксиметров превоз на пътници /код по ИМЕОН 9183/.
2. Правно основание за предоставяне на административната услуга/издаването на индивидуален административен акт:
- Чл.24а, ал.8 от Закона за автомобилните превози;
- Чл.28 от Наредба № 34 от 1999 г. за таксиметров превоз на пътници;
- ЗМСМА и др.;
3. Орган, който предоставя административната услуга/издава индивидуален административен акт – при възлагане от страна на директор на дирекция ОСИСД, услугата се изпълнява от служители в отдел „Общинска икономика, транспорт и реклама“.
4. Информация за Центъра за административно обслужване (ЦАО):
- адрес: гр.Варна, бул. „Осми Приморски полк“ № 43
- електронен адрес: adm_obsluzhvane@varna.bg
- телефон за връзка: +359 52 820 800;
- работно време: от 08.00 ч. до 18.00 ч. в делнични дни, без прекъсване.
5. Процедура по предоставяне на административната услуга/издаване на индивидуален административен акт, срокове, изисквания и необходими документи:
Заявлението за изпълнение на услугата се подава до Кмета на община Варна в Центъра за административно обслужване, лично от заинтересованото лице или упълномощено от него лице, което се задължава да представи оригинал на пълномощно – заверено от Нотариус, като приложи копие от същото към заявлението.
Към заявлението се прилагат следните документи:
- Пълномощно - копие;
- Други по желание на заявителя.
6. Образци на формуляри, които са свързани с предоставянето на административната услуга/издаване на индивидуален административен акт, включително създадените с нормативен акт или утвърдени с административен акт: Заявление по образец.
7. Начини на заявяване на услугата:
- Със заявление на гише в звеното за административно обслужване;
- Със заявление по пощата.
8. Информация за предоставяне на услугата по електронен път: Услугата не се предоставя по електронен път.
9. Срок на действие на документа / индивидуалния административен акт: Безсрочен.
10. Такса или цена на услугата, включително при предоставяне по електронен път, дължим данък - основание за тяхното определяне и начини на плащане: Съгласно „Наредба за определянето и администрирането на местните такси и цени на услуги на територията на община Варна“, Приложение № 1 „Местни такси по решение на Общинския съвет, определени съгласно наредбата по чл.9 от ЗМДТ“, срокът за разглеждане на заявленията и подготовка на заповедта, с цел утвърждаване е 7-дневен, считано от датата на постъпването му в ЦАО на община Варна, включително и допълнително изискуемите документи.
10.1. Такса за изпълнение: Услугата е безвъзмездна.
11. Орган, осъществяващ контрол върху дейността на органа по предоставянето на услугата: Кметът на община Варна или оправомощено от него длъжностно лице.
12. Ред, включително срокове за обжалване на действията на органа по предоставяне на услугата: Съгласно чл.197 от АПК, чрез кмета на община Варна – пред Административен съд, в 14-дневен срок.
13. Електронен адрес за предложения във връзка с услугата: adm_obsluzhvane@varna.bg.
14. Начини на получаване на резултата от услугата:
- На място в Центъра за административно обслужване;
- Чрез пощенска / куриерска пратка, за сметка на заявителя.
Закон за автомобилните превози
Наредба № 34 от 1999 г. за таксиметров превоз на пътници