Информация за предоставяне на услуга

 
  • Режим:
    • 1180 Регистрация на Служба по трудова медицина

      Службите по трудова медицина са звена с предимно превантивни функции. Те консултират и подпомагат работодателите, комитетите и групите по условия на труд в планирането и организирането на дейностите по:
      1. Осигуряване и поддържане на здравословни и безопасни условия на труд;
      2. Укрепване на здравето и работоспособността на работещите във връзка с извършваната от тях работа;
      3. Приспособяване на работата към възможностите на работещия, като се отчита неговото физическо и психическо здраве.
      Службите по трудова медицина извършват посочените дейности след издаване на удостоверение от министъра на здравеопазването.
  • Удостоверение
    • Стопанска дейност:
      • Здравеопазване
    • На основание на:
      • Закон за здравословни и безопасни условия на труд - чл. 25в; чл. 25г
    • Услугата се предоставя и като вътрешно-административна:
      • Не
    • Орган, издаващ индивидуален административен акт:
      • Министър на здравеопазването
    • Срок за предоставяне:
      • тридесет дни
    • Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
      • до промяна на обстоятелствата по регистрация
    • Орган, осъществяващ контрол върху дейността на органа по предоставянето на услугата:
      • Върховен административен съд или административен съд по регистрация на притежателя на удостоверението
    • Орган, пред който се обжалва индивидуален административен акт:
      • Върховен административен съд или административен съд по регистрация на притежателя на удостоверението
    • Ред, включително срокове за обжалване на действията на органа по предоставянето на услугата:
      • По реда и в сроковете, съгласно Административнопроцесуалния кодекс.

         

    • Ограничения и условности:
      • Актовете и отказите на министъра на здравеопазването се обжалват пред Върховния административен съд.

    • Електронен адрес, на който се предоставя услугата:
    • Електронен адрес за предложения:
    • Публичен регистър:
    Център за административно обслужване и/или звена, които контактуват с потребителите и предоставят административно обслужване
    Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
    Отдел "Център за административно обслужване"
    Адрес: обл. София (столица), общ. Столична, гр. София, р-н Възраждане, пл. "Света Неделя" № 5
    Код за междуселищно избиране: 02
    Телефон за връзка: 93 01 400
    Адрес на електронна поща: delovodstvo@mh.government.bg
    Работно време: Гъвкаво работно време, от 09:00 до 18:00, Звеното работи без прекъсване с граждани.
    В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
    Изисквания, процедури, инструкции Образци Нормативна уредба Заплащане