Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административно-правно, финансово и стопанско обслужване"
Адрес: обл. Шумен, общ. Шумен, гр. Шумен,
Код за междуселищно избиране: 054
Телефон за връзка: 054 800 203 (таксува се като обаждане към фиксирана мрежа по тарифата на съответния оператор), 0898271032 (таксува се като обаждане към мобилна мрежа по тарифата на съответния оператор)
Адрес на електронна поща: rzi-shumen@mh.government.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:00, Работно време на ЦАО от 8.30 до 17.00 часа без прекъсване, в сградата на РЗИ-Шумен, ет.1, стая 3
Процедура по предоставяне на административната услуга1. Заявител на услугата
· Юридическо лице, в т.ч. упълномощен негов представител.
2. Документи
- Заявление по образец
- Утвърдени седмични разписания – 2 екземпляра;
- Копие от заповед на директора на училището за назначаване на комисия за изготвяне на седмичното разписание на училището;
- Копие от учебните планове – само за училищата, в които обучението се осъществява по учебни планове, утвърдени на основание чл. 13 от Наредба № 4 от 2015 г. за учебния план (ДВ бр. 94 от 2015 г.);
- Писмени обяснения за причините, поради които не могат да бъдат спазени изискванията на чл. 6, ал. 1 и 2 от Наредба № 10 от 19.06.2014 г. за здравните изисквания при изготвяне и спазване на седмичните учебни разписания (ДВ, бр. 54 от 2014 г., изм. и доп.);
- Документ за платена такса.
3. Вътрешен ход на процедурата
Документите се подават в ЦАО по един от начините описани в т. VI. Заявяването чрез Системата за сигурно електронно връчване (edelivery.egov.bg/Account/Login) изисква регистрацията в Системата и се осъществява чрез персонален идентификационен код (ПИК) на НОИ или с Квалифициран електронен подпис (КЕП). Всички подадени заявления се завеждат в автоматизираната информационна система за документооборот от служителите на ЦАО.
От дирекция АПФСО заявлението с приложените документи се предава на Директора на РЗИ, който го резолира до директора на Дирекция ОЗ. Следва резолюция до началник отдел ПБПЗ и последваща до изпълнител.
Извършва се проверка на предоставените седмични разписания за съответствието им със здравните изисквания и изготвяне на протокол за оценка на седмичните учебни разписания, който се съгласува с началника на отдел ПБПЗ и директора на дирекция ОЗ.
Директорът на РЗИ – Шумен съгласува седмичните учебни разписания и утвърждава изготвения протокол за оценка на седмичните учебни разписания, след което ги предава на ЦАО за предаване на заявителя по заявения начин.
Начин на заявяване на услугата
· На място – в РЗИ – Шумен, адрес: гр. Шумен, пл. Освобождение №1, стая № 3 – Център за административно обслужване (ЦАО). Услугата може да бъде заявена писмено или в устна форма, за което служител в ЦАО съставя протокол
· Чрез електронната поща на ЦАО - rzi-shumen@mh.government.bg
· Чрез лицензиран пощенски оператор/куриерска служба – на адрес: 9700 гр. Шумен, пл. Освобождение №1 (разходите за доставка са за сметка на заявителя)
· Чрез системата за сигурно електронно връчване на адрес: https://edelivery.egov.bg/Account/Login?returnUrl=%2FProfile
Информация за предоставяне на услугата по електронен път
· Интернет адрес, на който се намира формулярът за нейното заявяване:
https://egov.bg/wps/portal/egov/dostavchitsi+na+uslugi/spetsializirani+teritorialni+administratsii/regionalna+zdravna+inspektsia/unificirani+uslugi/1350
- При заявяване на място, по електронна поща или чрез лицензиран пощенски оператор: http://iisda.government.bg/adm_services/services/service_provision/10909
- При заявяване чрез системата за сигурно електронно връчване:
https://edelivery.egov.bg/Account/Login?returnUrl=%2FProfile
· Интернет адрес за служебно заявяване: rzi-shumen@mh.government.bg
· Вид на услугата (първична или комплексна): първична
· Средствата за електронна идентификация и нивото им на осигуреност: няма
Начини на получаване на резултата от услугата
· На място в РЗИ – Шумен, на адрес: гр. Шумен, пл. Освобождение №1, стая 3 – Център за административно обслужване;
· Чрез лицензиран пощенски оператор/куриерска служба на посочен от заявителя адрес (разходите за доставка са за сметка на заявителя);
· По електронна поща на посочен от заявителя електронен адрес;
· Чрез системата за сигурно електронно връчване.
Наредба № 10 от 19.06.2014 г. за здравните изисквания при изготвяне и спазване на седмичните учебни разписания
За услугата се заплаща фиксирана такса на стойност 18 лв.Основание за определяне на таксата - Приложение 4 към чл.29г от тарифата за таксите по Закона за здравето (код 01.13.25).
За дубликат или копие на вече издаден документ се заплаща такса в размер на 6 лева, съгласно чл. 35 от Тарифа за таксите, които се събират от органите на държавния здравен контрол и националните центрове по проблемите на общественото здраве по Закона за здравето.
Начини на плащане:
· В брой, на отговорен касиер в звеното за административно обслужване на РЗИ – Шумен – гр. Шумен, пл. Освобождение № 1, ет. 1, ст. 8;
· На ПОС терминал в звеното за административно обслужване на РЗИ – Шумен – гр. Шумен, ет. 1, ст. 8;
· С банков превод, включително банкови такси за сметка на заявителя;
· Чрез куриер с наложен падеж за сметка на заявителя, включително таксите на куриера.
БАНКОВА СМЕТКА на РЗИ – Шумен:
Банка: ОББ клон Шумен
IBAN: BG46 UBBS 80023110735110
BIC: UBBSBGSF
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
По банков път
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта