Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административно-правно, финансово и стопанско обслужване"
Адрес: обл. Шумен, общ. Шумен, гр. Шумен,
Код за междуселищно избиране: 054
Телефон за връзка: 054 800 203
Факс: 054 800 203
Адрес на електронна поща: rzi-shumen@mh.government.bg
Работно време: Гъвкаво работно време, от 08:30 до 17:00, Гъвкаво работно време, съобразено с потребителите на административни услуги.
Процедура по предоставяне на административната услуга1. Заявител на услугата
· Юридическо лице, в т.ч. упълномощен негов представител.
2. Документи
- Заявление по образец
- Утвърдени седмични разписания – 2 екземпляра;
- Копие от заповед на директора на училището за назначаване на комисия за изготвяне на седмичното разписание на училището;
- Копие от учебните планове – само за училищата, в които обучението се осъществява по учебни планове, утвърдени на основание чл. 13 от Наредба № 4 от 2015 г. за учебния план (ДВ бр. 94 от 2015 г.);
- Писмени обяснения за причините, поради които не могат да бъдат спазени изискванията на чл. 6, ал. 1 и 2 от Наредба № 10 от 19.06.2014 г. за здравните изисквания при изготвяне и спазване на седмичните учебни разписания (ДВ, бр. 54 от 2014 г., изм. и доп.);
- Документ за платена такса.
3. Вътрешен ход на процедурата
Документите се подават в ЦАО по един от начините описани в т. VI. Заявяването чрез Системата за сигурно електронно връчване (edelivery.egov.bg/Account/Login) изисква регистрацията в Системата и се осъществява чрез персонален идентификационен код (ПИК) на НОИ или с Квалифициран електронен подпис (КЕП). Всички подадени заявления се завеждат в автоматизираната информационна система за документооборот от служителите на ЦАО.
От дирекция АПФСО заявлението с приложените документи се предава на Директора на РЗИ, който го резолира до директора на Дирекция ОЗ. Следва резолюция до началник отдел ПБПЗ и последваща до изпълнител.
Извършва се проверка на предоставените седмични разписания за съответствието им със здравните изисквания и изготвяне на протокол за оценка на седмичните учебни разписания, който се съгласува с началника на отдел ПБПЗ и директора на дирекция ОЗ.
Директорът на РЗИ – Шумен съгласува седмичните учебни разписания и утвърждава изготвения протокол за оценка на седмичните учебни разписания, след което ги предава на ЦАО за предаване на заявителя по заявения начин.
Начин на заявяване на услугата
· На място – в РЗИ – Шумен, адрес: гр. Шумен, пл. Освобождение №1, стая № 3 – Център за административно обслужване (ЦАО). Услугата може да бъде заявена писмено или в устна форма, за което служител в ЦАО съставя протокол
· Чрез електронната поща на ЦАО - rzi-shumen@mh.government.bg
· Чрез лицензиран пощенски оператор/куриерска служба – на адрес: 9700 гр. Шумен, пл. Освобождение №1 (разходите за доставка са за сметка на заявителя)
· Чрез системата за сигурно електронно връчване на адрес: https://edelivery.egov.bg/Account/Login?returnUrl=%2FProfile
Информация за предоставяне на услугата по електронен път
· Интернет адрес, на който се намира формулярът за нейното заявяване:
- При заявяване на място, по електронна поща или чрез лицензиран пощенски оператор: http://iisda.government.bg/adm_services/services/service_provision/10909
- При заявяване чрез системата за сигурно електронно връчване:
https://edelivery.egov.bg/Account/Login?returnUrl=%2FProfile
· Интернет адрес за служебно заявяване: rzi-shumen@mh.government.bg
· Вид на услугата (първична или комплексна): първична
· Средствата за електронна идентификация и нивото им на осигуреност: няма
Начини на получаване на резултата от услугата
· На място в РЗИ – Шумен, на адрес: гр. Шумен, пл. Освобождение №1, стая 3 – Център за административно обслужване;
· Чрез лицензиран пощенски оператор/куриерска служба на посочен от заявителя адрес (разходите за доставка са за сметка на заявителя);
· По електронна поща на посочен от заявителя електронен адрес;
· Чрез системата за сигурно електронно връчване.
Наредба № 10 от 19.06.2014 г. за здравните изисквания при изготвяне и спазване на седмичните учебни разписания
За услугата се заплаща фиксирана такса на стойност 18 лв.Основание за определяне на таксата - чл.29г от тарифата за таксите по Закона за здравето (код 01.13.25).
За дубликат или копие на вече издаден документ се заплаща такса в размер на 6 лева, съгласно чл. 35 от Тарифа за таксите, които се събират от органите на държавния здравен контрол и националните центрове по проблемите на общественото здраве по Закона за здравето.
Начини на плащане:
· В брой, на отговорен касиер в звеното за административно обслужване на РЗИ – Шумен – гр. Шумен, пл. Освобождение № 1, ет. 1, ст. 8;
· На ПОС терминал в звеното за административно обслужване на РЗИ – Шумен – гр. Шумен, ет. 1, ст. 8;
· С банков превод, включително банкови такси за сметка на заявителя;
· Чрез куриер с наложен падеж за сметка на заявителя, включително таксите на куриера.
БАНКОВА СМЕТКА на РЗИ – Шумен:
Банка: ОББ клон Шумен
IBAN: BG46 UBBS 80023110735110
BIC: UBBSBGSF
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
По банков път
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта