Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Център за административно обслужване
Адрес: обл. Велико Търново, общ. Сухиндол, гр. Сухиндол, гр. Сухиндол, ул. Росица 115, п.к. 5240
Код за междуселищно избиране: 06136
Телефон за връзка: (06136)2912, 0700 13162
Адрес на електронна поща: kmet@suhindol.egov.bg
Работно време: Гъвкаво работно време, от 08:30 до 17:30, Всеки работен ден, без прекъсване
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Необходими документи
- Уведомление за работно време при откриване на обект или заявяване промяна на работното време на обекта
- Копие от Становище на Регионална здравна инспекция
- Удостоверение за регистрация на обекта за търговия с храни, съгласно Закона за храните, вписана в Регистъра на ОДБХ
- Документ, уреждащ ползването на обекта /разрешение за ползване, разрешение за поставяне, удостоверение за търпимост и други подобни/
- Договор за наем или друг документ, от който е видно, че са налице условия лицето да извършва съответната търговска дейност в обекта
- Други документи, съгласно изискванията на българското законодателство /за хазартни игри, аптека, оптика, пунктове за черни и цветни метали и други/
Начини на получаване на резултата от услугата
- Лично от Центъра за административно обслужване;
- По пощата/чрез лицензиран пощенски оператор на адрес, посочен от заявителя, като заявителят декларира, че пощенските разходи са за негова сметка, платими при получаването на документа;
- По електронен път на електронна поща, посочена от заявителя;
- В Системата за сигурно електронно връчване;
Ниво на осигуреност на средствата за електронна идентификация за заявяване на електронни административни услугиНиво на осигуреност: високо
Средство за идентификация: КЕП