Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Център за административно обслужване
Адрес: обл. Велико Търново, общ. Сухиндол, гр. Сухиндол, гр. Сухиндол, ул. Росица 115, п.к. 5240
Код за междуселищно избиране: 06136
Телефон за връзка: (06136)2912, 0700 13162
Адрес на електронна поща: kmet@suhindol.egov.bg
Работно време: Гъвкаво работно време, от 08:30 до 17:30, Всеки работен ден, без прекъсване
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Необходими документи
- Уведомление за работно време при откриване на обект или заявяване промяна на работното време на обекта
- Копие от Становище на Регионална здравна инспекция
- Удостоверение за регистрация на обекта за търговия с храни, съгласно Закона за храните, вписана в Регистъра на ОДБХ
- Документ, уреждащ ползването на обекта /разрешение за ползване, разрешение за поставяне, удостоверение за търпимост и други подобни/
- Договор за наем или друг документ, от който е видно, че са налице условия лицето да извършва съответната търговска дейност в обекта
- Други документи, съгласно изискванията на българското законодателство /за хазартни игри, аптека, оптика, пунктове за черни и цветни метали и други/
Начини на получаване на резултата от услугата- На гише в Центъра за административно обслужване;
- По пощата чрез лицензиран пощенски оператор на адрес, посочен от заявителя, като заявителят декларира, че пощенските разходи са за негова сметка, платими при получаването на документа;
- В персоналния профил на заявителя в информационна система за сигурно електронно връчване ССЕВ;
- На електронен адрес, който позволява получаване на съобщение, съдържащо информация за съставения документ от информационна система за сигурно електронно връчване ССЕВ.
Ниво на осигуреност на средствата за електронна идентификация за заявяване на електронни административни услугиНиво на осигуреност: високо
Средство за идентификация: КЕП