Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Център за административно обслужване
Адрес: обл. Велико Търново, общ. Сухиндол, гр. Сухиндол, гр. Сухиндол, ул. Росица 115, п.к. 5240
Код за междуселищно избиране: 06136
Телефон за връзка: (06136)2912, 0700 13162
Адрес на електронна поща: kmet@suhindol.egov.bg
Работно време: Гъвкаво работно време, от 08:30 до 17:30, Всеки работен ден, без прекъсване
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Необходими документи
- Заявление
- Техничeски или работен проект след съгласуване с главния архитект на общината;
- Копие от документ за собственост на имота, за нуждите на който се изгражда съоръжението;
- При необходимост от ремонт на съществуващото съоръжение –проект (схема) за временна организация на движението;
- Документ за платена такса.
Начини на получаване на резултата от услугата.
- Лично от Центъра за административно обслужване;
- По пощата/чрез лицензиран пощенски оператор на адрес, посочен от заявителя, като заявителят декларира, че пощенските разходи са за негова сметка, платими при получаването на документа;
Ниво на осигуреност на средствата за електронна идентификация за заявяване на електронни административни услугиНиво на осигуреност: високо
Средство за идентификация: КЕП
За услугата се заплаща фиксирана такса на стойност 20 лв.Банкова сметка:
ЦКБ АД – В.Търново, офис Сухиндол
IBAN: BG65CECB97908459472900
BIC: CECBBGSF
Код:
44 80 01
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
По банков път
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта