Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административно-правно обслужване, финанси и управление на собствеността"
Адрес: обл. Сливен, общ. Сливен, гр. Сливен, гр. Сливен, ул. "Димитър Добрович" № 3, п.к. 8800
Код за междуселищно избиране: 044
Телефон за връзка: (044)66-32-02
Факс: (044)61-66-99
Адрес на електронна поща: governments@regionsliven.com
Работно време: Стандартно работно време, от 09:00 до 17:30, Работното време на служителите в центъра за административно обслужване е от 09.00 ч. до 17.30 ч., като почивките се ползват по начин осигуряващ непрекъсваем режим на работа, с горепосочената продължителност. В случай, че в служебните помещения има потребители на административни услуги в края на обявеното работно време, работа на Административния център продължава до приключване на тяхното обслужване, но не по-късно от 19.30 ч.
ЗаявлениеНеобходими документи:
1. Документ за собственост, доказващ, че възложителят е (отбележете със знак Х приложимото):
ð Собственикът на имота;
ð Лицето, на което е учредено право на строеж в чужд имот;
ð Лицето, което има правото да строи в чужд имот по силата на закон.
2. Оригиналното разрешение за строеж;
3. Констативен акт за установяване наличието на обстоятелствата, регламентирани в чл. 153, ал. 2 от ЗУТ;
4. Документ за платена такса, освен ако плащането не е направено по електронен път.
При предоставяне на услугата като електронна административна услуга: Ниво на осигуреност - високо.
Средство за идентификация - КЕП.
Закон за устройство на територията
За услугата се заплаща такса50% от стойността на услугата, посочена в чл.29, ал.1, ал.2, ал.3 от Тарифа №14 на МРРБ за таксите, които се събират в системата на МРРБ и от областните управители.
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
По банков път
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По електронен път