Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел "Гражданска регистрация и административно обслужване"
Адрес: обл. Добрич, общ. Балчик, гр. Балчик, пл."21-ви септември" № 6, п.к. 9600
Код за междуселищно избиране: 0579
Телефон за връзка: 070018708
Адрес на електронна поща: grao@balchik.bg
Работно време: Гъвкаво работно време, от 08:00 до 16:30, почивка 30 минути, като е осигурено непрекъснатост на процеса за обслужване на гражданите
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Изисквания, процедури, инстрикцииЗаявяване на услуга
Необходими документи:
Заявление по образец
Документ за самоличност на заявителя (представя се само за удостоверяване на самоличността)
Допълнителни документи:
Препис от съдебно решение, заверен от чуждестранен съд, който го е издал;
Удостоверение от същия съд, че решението е влязло в сила;
Декларация / нотариално заверена / по чл.117, т.3 и т.4 от Кодекс по международното частно право;
Забележка: Необходимо е всички документи да са легализирани или снабдени с “апостил” на държавата на издаването, както и с превод на български език, заверен от Министерството на външните работи.
В случай, че не подавате заявлението лично, ще Ви е необходимо и нотариално заверено пълномощно.
Услугата по електронен път може да заявите:
през Единния портал за достъп до електронни административни услуги на ДАЕУ в раздел „Централизирано заявяване“, подраздел „Услуги предоставяни от Общинска администрация“ на адрес: https://egov.bg/wps/portal/egov/dostavchitsi%20na%20uslugi/obshtinski%20administratsii/unificirani%20uslugi/1994?mId=325
* Ниво на осигуреност - високо;
* Средство за идентификация - КЕП;
Преди да започнете електронно заявяване:
Необходимо е да инсталирате на вашия компютър Квалифицирано удостоверение за квалифициран електронен подпис (КУКЕП) или Квалифициран електронен подпис (КЕП).
Необходимо е да притежавате профил в системата „Електронно връчване“ (https://edelivery.egov.bg/).
Издаване на решение
След приемане на молбата се разглеждат документитие от юрист и в 14 дневен срок се издава решение или се прави отказ за признаване на чуждестранно решение.
Начини на получаване на издадения индивидуален административен акт:
лично от звеното за административно обслужване;
чрез лицензиран пощенски оператор на посочен от заявителя адрес, като пощенските разходи са за сметка на заявителя, платими при получаването на резултатът от административната услуга;
по електронен път в профила на заявителя в системата за сигурно електронно връчване.
За услугата се заплаща фиксирана такса на стойност 10 лв.Банкова сметка на Община Балчик: BG38 UNCR 9660 84 9750 3315
BIC код на УниКредит Булбанк: UNCRBGSF
Вид на плащане: 44 80 07
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По банков път