Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел "Гражданска регистрация и административно обслужване"
Адрес: обл. Добрич, общ. Балчик, гр. Балчик, пл."21-ви септември" № 6, п.к. 9600
Код за междуселищно избиране: 0579
Телефон за връзка: 070018708
Адрес на електронна поща: grao@balchik.bg
Работно време: Гъвкаво работно време, от 08:00 до 16:30, почивка 30 минути, като е осигурено непрекъснатост на процеса за обслужване на гражданите
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Изисквания, процедури, указаниязаявление по образец
Начини на заявяване на услугата:
Лично или чрез упълномощено лице, с нотариално заверено пълномощно, с подаване на писмено заявление по образец;
Устно, като се отразяват в протокол, който се подписва от заявителя и от длъжностното лице, което го е съставило;
Чрез лицензиран пощенски оператор
Услугата може да бъде заявена и по електронен път
При електронно заявяване, заявления-декларациите и уведомленията следва да са подписани с квалифициран електронен подпис от заявителя. За заявител се смята лицето, от името на което е извършено електронното изявление-декларация.
Процедура по предоставяне на услугата:
Подаване заявлението с приложените документи
За заведения за хранене и развлечения:
1. Документ за собственост или договор за наем, придружен с акт за собственост на обекта – копие;
2. За туристически обекти, находящи се в жилищни сгради - протокол от Общото събрание на живущите, заверен за вярност, в който с решение е отразено съгласие на обитателите за функциониране на обекта с удължено работно време - оригинал;
3. Удостоверение за регистрация в ОДБХ /съгласно чл. 8 от НРПТД/ - копие;
4. Разрешение за търговия с тютюневи изделия от Агенция „Митници“ /съгласно чл. 8, т. 6 от НРПТД/ - при необходимост - копие;
5. Договор за охрана с лицензирана охранителна фирма /съгласно чл. 13, ал. 2 и ал. 3 от НРПТД/ – копие;
За търговски обекти:
1. Документ за собственост или договор за наем, придружен с акт за собственост на обекта – копие;
2. Договор за охрана чрез СОТ- паник бутон с лицензирана охранителна фирма – копие;
3. Удостоверение за регистрация в ОДБХ /съгласно чл. 8 от НРПТД/ - копие;
4. Разрешение за търговия с тютюневи изделия от Агенция „Митници“ /съгласно чл. 8, т. 6 от НРПТД/ - копие;
5. Протокол от общото събрание на непосредствените съседи и живущите за 51 % съгласие относно функционирането на обекта след 22.00 часа / съгл. чл. 7“а“ от НРПТД/ - оригинал
Начини на получаване на издадения индивидуален административен акт:
Лично от звеното за административно обслужване;
Чрез лицензиран пощенски оператор на посочен от заявителя адрес, като пощенските разходи са за сметка на заявителя, платими при получаването на резултатът от административната услуга;
По електронен път в профила на заявителя в системата за сигурно електронно връчване.
За услугата се заплаща фиксирана такса на стойност 20 лв.Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По банков път