Информация за предоставяне на услуга

 
  • Услуга:
    • 2041 Издаване на разрешение за строеж в поземлени имоти в горски територии без промяна на предназначението

      Издаване на разрешение за строеж в поземлени имоти в горски територии без промяна на предназначението
  • На основание на:
    • Закон за устройство на територията - чл. 59, ал. 2, във връзка с; чл. 8, т. 3; чл. 12, ал. 3
  • Услугата се предоставя и като вътрешно-административна:
    • Не
  • Орган по предоставянето на административната услуга:
    • Главен архитект
  • Срок за предоставяне:
    • 7 дни
  • Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
  • Орган, осъществяващ контрол върху дейността на органа по предоставянето на услугата:
    • Кмет на община
  • Орган, пред който се обжалва индивидуален административен акт:
    • РДНСК
  • Ред, включително срокове за обжалване на действията на органа по предоставянето на услугата:
    • ЗАЯВЛЕНИЕТО ПО ОБРАЗЕЦ С НЕОБХОДИМИТЕ ДОКУМЕНТИ МОЖЕ ДА ПОДАДЕТЕ:

      Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване.

      Устно в Центъра за административно обслужване.

      Чрез лицензиран пощенски оператор.

       Чрез единен портал за електронни административни услуги на ДАЕУ чрез КЕП или ПИК на НОИ  на адрес:https://egov.bg/wps/portal/egov/dostavchitsi%20na%20uslugi/obshtinski%20administratsii/unificirani%20uslugi/2082?mId=351&cP=1&q=2041

       

       

      НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ:

      Заявление по образец;
      Документ за собственост;
      Оригинална виза;
      Влязъл в сила одробен устройствен план /ПУП/ – план за застрояване /ПЗ/;
      Одобрен инвестиционен проект

  • Ограничения и условности:
    • Лично или  чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване.

      По електронен път на точно упомената електронна поща.

      Чрез лицензиран пощенски оператор, на посочен от Вас точен адрес, като декларирате, че пощенските разходи са за Ваша сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки и сте съгласни документите да бъдат пренасяни за служебни цели.

      Индивидуалният административен акт може да Ви бъде изпратен:

      Като вътрешна препоръчана пощенска пратка.

      Като вътрешна куриерска пратка.

      Като международна препоръчана пощенска пратка.

      Идентифицирането на заявителя на електронна услуга става чрез КЕП или ПИК на НОИ

      По електронен път на електронен адрес:………………………………………………………………….

  • Електронен адрес, на който се предоставя услугата:
  • Електронен адрес за предложения:
Център за административно обслужване и/или звена, които контактуват с потребителите и предоставят административно обслужване
Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция " Административно-правно, информационно обслужване и финансово счетоводна дейност""
Адрес: обл. Ловеч, общ. Луковит, гр. Луковит, ул."Възраждане"№73, п.к. 5770
Код за междуселищно избиране: 0697
Телефон за връзка: (0697)5 24 64
Факс: 069752014
Адрес на електронна поща: administration@lukovit.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, обедна почивка от 12:00: до 13:00 / Центъра за административно обслужване работи без прекъсване
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Изисквания, процедури, инструкции Образци Заплащане