Информация за предоставяне на услуга

 
  • Услуга:
    • 2834 Служебно предоставяне на информация за наличие или липса на задължения

      За целите на комплексното административно обслужване и във връзка с възлагане на обществени поръчки по Закона за обществените поръчки, общините предоставят информация за наличие или липса на задължения на лицата с изключение на задължения по невлезли в сила актове, както и разсрочени, отсрочени или обезпечени задължения.
  • На основание на:
    • Данъчно-осигурителен процесуален кодекс - чл. 87, ал. 10; чл. 87, ал. 11
  • Услугата се предоставя и като вътрешно-административна:
    • Да
  • Орган по предоставянето на административната услуга:
    • отдел "МДТ"
  • Срок за предоставяне:
    • до 5 дни
  • Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
    • според органа изискващ представянето на документа
  • Орган, осъществяващ контрол върху дейността на органа по предоставянето на услугата:
    • Директор на дирекция "ФМДТ"
  • Орган, пред който се обжалва индивидуален административен акт:
    • административен съд
  • Ред, включително срокове за обжалване на действията на органа по предоставянето на услугата:
    • Предоставянето на информация може да бъде обжалвано в 14-дневен срок от връчването му чрез органът по приходите, който го е издал, до Кмета на общината.

      Отказът да се издаде удостоверението се съобщава в 5-дневен срок.

      Непроизнасянето в срок по искането за издаване на удостоверението се смята за мълчалив отказ.

      Отказът за издаване на документ се обжалва в 14-дневен срок от съобщаването му пред Кмета на общината.

      Мълчаливият отказ може да бъде обжалван пред директора на дирекцията след изтичането на срока за издаването му.

      Пред директора на дирекцията може да бъде оспорено и съдържанието на удостоверението както от задълженото лице, което изисква издаването му, така и от всяко заинтересовано лице в 14-дневен срок от узнаването му.

  • Ограничения и условности:
    • При заявяване на административната услуга гражданите и организациите се идентифицират чрез следните средства: Квалифициран електронен подпис /КЕП/, Мобилен КЕП Борика, Мобилен КЕП Еврътръст, ПИК на НАП. При електронна автентикация с квалифициран електронен подпис е необходимо да съдържа информация за ЕГН в съответствие с § 1, т. 22 от допълнителните разпоредби на Закона за електронното управление при условията на § 5 от Наредбата за общите изисквания към инф. системи, регистрите и електронните адм. услуги.

  • Електронен адрес, на който се предоставя услугата:
  • Електронен адрес за предложения:
Център за административно обслужване и/или звена, които контактуват с потребителите и предоставят административно обслужване
Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел отдел МДТ
Адрес: обл. Русе, общ. Две могили, гр. Две могили, област Русе, община Две могили, гр. Две могили, бул. България № 84, п.к. 7150
Код за междуселищно избиране: 35908141
Телефон за връзка: 08141/3999, вътр. 276, 278 и 279, 08181/9207
Факс: -
Адрес на електронна поща: mdt@dvemogili.egov.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, обедна почивка от 12.00 часа до 13.00 часа ЦАО работят с потребители от 8,00 ч до 17,00 ч без прекъсване
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Изисквания, процедури, инструкции Образци Заплащане