Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административно-правно и информационно обслужване"
Адрес: обл. Русе, общ. Две могили, гр. Две могили, гр. Две могили, бул. България №84, п.к. 7150
Код за междуселищно избиране: 08141
Телефон за връзка: 08141/9207, 0814/3999
Факс: -
Адрес на електронна поща: grao@dvemogili.egov.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, Във всички звена, предоставящи административни услуги, е въведен режим на ползване на почивките, който осигурява непрекъснатост на административното обслужване на физически и юридически лица. В работно време може да се свържете със служители в дирекцията на телефони: - 08141/39 99(централа).
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
ЗАЯВЛЕНИЕТО-ДЕКЛАРАЦИЯ ПО ОБРАЗЕЦ ЗАЯВЛЕНИЕТО-ДЕКЛАРАЦИЯ ПО ОБРАЗЕЦ С НЕОБХОДИМИТЕ ДОКУМЕНТИ МОЖЕ ДА ПОДАДЕТЕ:
· Лично или чрез упълномощено лице в деловодството.
· Устно в деловодството.
· Чрез лицензиран пощенски оператор.
· На e-mail: graoo@dvemogili.bg
· Чрез единен портал за електронни административни услуги на Държавна агенция „Електронно управление“, с ПИК на НОИ или КЕП, на адрес: https://egov.bg/wps/portal/egov/services/business-and-entrepreneurs/tourism-hotels-and-restaurants/91a7bcfa-d7ee-492e-93da-788d1b28e33d
НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ: Заявление-декларация по образец и:
· Копие от документа за ползване на обекта, ако същият не е собствен и не подлежи на вписване (по служебен път при вписан Нотариалния акт в Агенция по вписванията след 2000 г.).
· Изрично пълномощно в оригинал, когато се подава от пълномощник.
С НЕОБХОДИМИТЕ ДОКУМЕНТИ МОЖЕ ДА СЕ СНАБДИТЕ КАКТО СЛЕДВА:
· Заявителят/ Община Две могили (Публичен регистър на Агенция по вписванията).
· Нотариус.
Заплащане на такса
ВИЕ ТРЯБВА ДА ЗАПЛАТИТЕ: за регистриране на места за настаняване клас В – стаи за гости, апартаменти за гости
а) за 1 легло – 10 лв на легло.
НАЧИН НА ПЛАЩАНЕ:
· На гише „Каса“ в Центъра за административно обслужване.
· Чрез ПОС терминал в отдел „Местни данъци и такси“.
· Чрез единен портал за електронни административни услуги на Държавна агенция „Електронно управление“ на адрес: https://egov.bg/wps/portal/egov/services/business-and-entrepreneurs/tourism-hotels-and-restaurants/91a7bcfa-d7ee-492e-93da-788d1b28e33d
· По банкова сметка:
ОББ АД КЛОН ДВЕ МОГИЛИ
IBAN BG30UBBS80028449207610
BIC UBBSBGSF
Кодът за вида плащане е: 448007
Изготвяне на удостоверението
НИЕ ЩЕ ИЗДАДЕМ ЗАПОВЕД ЗА РЕГИСТРАЦИЯТА В СРОК ОТ: 14 дни.
ВИЕ МОЖЕ ДА ЗАЯВИТЕ ЖЕЛАНИЕТО СИ ИЗДАДЕНИЯТ ИНДИВИДУАЛЕН АДМИНИСТРAТИВЕН АКТ ДА ПОЛУЧИТЕ:
· Лично или чрез упълномощено лице в деловодството.
· По електронен път на точно упомената електронна поща.
· Чрез лицензиран пощенски оператор, на посочен от Вас точен адрес, като декларирате, че пощенските разходи са за Ваша сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки и сте съгласни документите да бъдат пренасяни за служебни цели.
Индивидуалният административен акт може да Ви бъде изпратен:
o Като вътрешна препоръчана пощенска пратка.
o Като вътрешна куриерска пратка.
o Като международна препоръчана пощенска пратка.
АКО В ПОСОЧЕНИЯ СРОК НЕ ВИ БЪДЕ ИЗДАДЕНА ЗАПОВЕД ЗА РЕГИСТРАЦИЯТА, ВИЕ МОЖЕТЕ ДА ПОДАДЕТЕ СИГНАЛ ДО КМЕТА НА ОБЩИНАТА.
За услугата се заплаща фиксирана такса на стойност 10 лв.Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По банков път
По електронен път