Информация за предоставяне на услуга

 
  • Режим:
    • 3122 Регистриране на места за настаняване клас "В" - апартаменти за гости и стаи за гости

      Лице, което ще извършва хотелиерство в места за настаняване клас „В“ апартаменти за гости и стаи за гости, регистрира обекта, в който ще упражнява дейността, пред кмета на общината по местонахождение на обекта.
  • Регистрация
    • Стопанска дейност:
      • Туризъм
    • На основание на:
      • Закон за туризма - чл. 113, ал. 2
      • Наредба за изискванията към категоризираните места за настаняване и заведения за хранене и развлечения, за реда за определяне на категория, както и за условията и реда за регистриране на стаи за гости и апартаменти за гости - чл. 31; чл. 34, ал. 1
    • Услугата се предоставя и като вътрешно-административна:
      • Не
    • Орган, издаващ индивидуален административен акт:
      • Кмет на община
    • Срок за предоставяне:
      • до 3 месеца
    • Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
      • 5 години
    • Орган, осъществяващ контрол върху дейността на органа по предоставянето на услугата:
      • Кмет на община
    • Орган, пред който се обжалва индивидуален административен акт:
      • Кмет на община
    • Ред, включително срокове за обжалване на действията на органа по предоставянето на услугата:
      • ЗАЯВЛЕНИЕТО-ДЕКЛАРАЦИЯ ПО ОБРАЗЕЦ С НЕОБХОДИМИТЕ ДОКУМЕНТИ МОЖЕ ДА ПОДАДЕТЕ:

        ·           Лично или чрез упълномощено лице в деловодството на общината.

        ·           Устно в деловодството.

        ·           Чрез лицензиран пощенски оператор.

        ·           На e-mail:graoo@dvemogili.bg

         

        ·           Чрез единен портал за електронни административни услуги на Държавна агенция „Електронно управление“, с ПИК на НОИ или КЕП, на адрес:  https://egov.bg/wps/portal/egov/services/business-and-entrepreneurs/tourism-hotels-and-restaurants/91a7bcfa-d7ee-492e-93da-788d1b28e33d       

        НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ: Заявление-декларация по образец и:

        ·         Копие от документа за ползване на обекта, ако същият не е собствен и не подлежи на вписване (по служебен път при вписан Нотариалния акт в Агенция по вписванията след 2000 г.).

        ·         Изрично пълномощно в оригинал, когато се подава от пълномощник.

         

        С НЕОБХОДИМИТЕ ДОКУМЕНТИ МОЖЕ ДА СЕ СНАБДИТЕ КАКТО СЛЕДВА:

        ·   Заявителят/ Община Две могили (Публичен регистър на Агенция по вписванията).
        ·   Нотариус.
         

        Ограничения и условности:НИЕ ЩЕ ИЗДАДЕМ ЗАПОВЕД ЗА РЕГИСТРАЦИЯТА В СРОК ОТ: 14 дни.

         

        ВИЕ МОЖЕ ДА ЗАЯВИТЕ ЖЕЛАНИЕТО СИ ИЗДАДЕНИЯТ ИНДИВИДУАЛЕН АДМИНИСТРAТИВЕН АКТ ДА ПОЛУЧИТЕ:

        ·           Лично или  чрез упълномощено лице в деловодството.

        ·           По електронен път на точно упомената електронна поща.

        ·           Чрез лицензиран пощенски оператор, на посочен от Вас точен адрес, като декларирате, че пощенските разходи са за Ваша сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки и сте съгласни документите да бъдат пренасяни за служебни цели.

        Индивидуалният административен акт може да Ви бъде изпратен:

        o    Като вътрешна препоръчана пощенска пратка.

        o    Като вътрешна куриерска пратка.

        o    Като международна препоръчана пощенска пратка.

         

        АКО В ПОСОЧЕНИЯ СРОК НЕ ВИ БЪДЕ ИЗДАДЕНА ЗАПОВЕД ЗА РЕГИСТРАЦИЯТА, ВИЕ МОЖЕТЕ ДА ПОДАДЕТЕ СИГНАЛ ДО КМЕТА НА ОБЩИНАТА.

    • Електронен адрес, на който се предоставя услугата:
    • Електронен адрес за предложения:
    Център за административно обслужване и/или звена, които контактуват с потребителите и предоставят административно обслужване
    Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
    Дирекция "Административно-правно и информационно обслужване"
    Адрес: обл. Русе, общ. Две могили, гр. Две могили, гр. Две могили, бул. България №84, п.к. 7150
    Код за междуселищно избиране: 08141
    Телефон за връзка: 08141/9207, 0814/3999
    Факс: -
    Адрес на електронна поща: grao@dvemogili.egov.bg
    Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, Във всички звена, предоставящи административни услуги, е въведен режим на ползване на почивките, който осигурява непрекъснатост на административното обслужване на физически и юридически лица. В работно време може да се свържете със служители в дирекцията на телефони: - 08141/39 99(централа). В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
    В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
    Изисквания, процедури, инструкции Образци Заплащане