Информация за предоставяне на услуга

 
  • Услуга:
    • 2056 Издаване на удостоверение за промени на постоянен адрес, регистриран след 2000 година

      Издаване на удостоверение за промени на постоянен адрес, регистриран след 2000 година
  • На основание на:
    • Закон за гражданската регистрация - чл. 24; чл. 106, ал. 1, т. 1; чл. 5, т. 3
    • Наредба № РД-02-20-6 от 24.04.2012 г. за издаване на удостоверения въз основа на регистъра на населението - чл. 24
    • Закон за местните данъци и такси - чл. 110, ал. 1, т. 8
  • Услугата се предоставя и като вътрешно-административна:
    • Не
  • Срок за предоставяне:
    • съгласно искането и платената такса за вида на услугата
  • Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
    • до промяна в данните
  • Електронен адрес, на който се предоставя услугата:
  • Електронен адрес за предложения:
Център за административно обслужване и/или звена, които контактуват с потребителите и предоставят административно обслужване
Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел "Административно-правно обслужване"
Адрес: обл. Варна, общ. Аврен, с. Аврен, ул."Йордан Ноев" № 50, п.к. 9135
Код за междуселищно избиране: 05106
Телефон за връзка: 2726
Факс: 052 608 858
Адрес на електронна поща: grao@avren.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:00, Непрекъсваем процес
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Изисквания, процедури, инструкции Образци Заплащане