Информация за предоставяне на услуга

 
  • Услуга:
    • 2834 Служебно предоставяне на информация за наличие или липса на задължения

      За целите на комплексното административно обслужване и във връзка с възлагане на обществени поръчки по Закона за обществените поръчки, общините предоставят информация за наличие или липса на задължения на лицата с изключение на задължения по невлезли в сила актове, както и разсрочени, отсрочени или обезпечени задължения.
  • На основание на:
    • Данъчно-осигурителен процесуален кодекс - чл. 87, ал. 10; чл. 87, ал. 11
  • Услугата се предоставя и като вътрешно-административна:
    • Да
  • Орган по предоставянето на административната услуга:
    • директор на дирекция "МДТТТ"
  • Срок за предоставяне:
    • веднага
  • Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
  • Орган, осъществяващ контрол върху дейността на органа по предоставянето на услугата:
    • Кмет на община
  • Орган, пред който се обжалва индивидуален административен акт:
    • Кмет на община
  • Ред, включително срокове за обжалване на действията на органа по предоставянето на услугата:
    • Какво е необходимо да приготвя предварително?
      Информация за наличие или липса на задължения на лицата се заявява с подаване на подписано искане за предоставяне на информация по чл. 87, ал. 11 от ДОПК, съгласно образец. 

       

      Кой може да подаде заявление: 
       Компетентни органи - принадлежащи към системата на изпълнителнатавласт, както и всеки носител на административни правомощия, овластен въз основа на закон.
      Правоимощи лица -  осъществяващи публични функции и лица-осъществяващи обществени услуги.
      Как да заявя услугата?
      По електронен път
      Преди да започнете електронно заявяване:

      ДА СЕ ИДЕНТИФИЦИРАТ И АВТЕНТИКИРАТ ПОСРЕДСТВОМ КВАЛИФИЦИРАН Е-ПОДПИС
      ДА СЕ ИДЕНТИФИЦИРАТ И АВТЕНТИКИРАТ ПОСРЕДСТВОМ СИСТЕМАТА “ ЕАВТЕНТИКАЦИЯ“, ПОДДЪРЖАНА ОТ ДАЕУ

      АКО В ПОСОЧЕНИЯ СРОК НЕ ПОЛУЧИТЕ ИНФОРМАЦИЯ, ВИЕ МОЖЕТЕ ДА ПОДАДЕТЕ СИГНАЛ ДО КМЕТА НА ОБЩИНАТА.

       

  • Електронен адрес, на който се предоставя услугата:
  • Електронен адрес за предложения:
Център за административно обслужване и/или звена, които контактуват с потребителите и предоставят административно обслужване
Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административно-правно и информационно обслужване"
Адрес: обл. Търговище, общ. Антоново, гр. Антоново, бул. "Тузлушки герой" №26, п.к. 7970
Код за междуселищно избиране: 06071
Телефон за връзка: 06071 2222, +359884038339
Факс: 06071 2428
Адрес на електронна поща: ob_antonovo@abv.bg
Работно време: Гъвкаво работно време, от 08:00 до 17:00, Работното време на Центъра за административно обслужване е без прекъсване. Мобилният телефон за връзка на граждани с ЦАО e +359884038339 с тарифа според общите условия на А1
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Изисквания, процедури, инструкции Нормативна уредба Заплащане