Информация за предоставяне на услуга

 
  • Услуга:
    • 2878 Обработване на заявление-декларация за обстоятелствена проверка

      Когато собственикът на имот няма документ и писмени доказателства за правото си на собственост или ако те не са достатъчни, нотариусът извършва обстоятелствена проверка за придобиване на собствеността по давност чрез разпит на трима свидетели, посочени от кмета на общината, района или кметството, в чийто район се намира недвижимият имот. Кметът на общината, района или кметството, удостоверява и дали имота е общинска собственост.
  • На основание на:
    • Граждански процесуален кодекс - чл. 587, ал. 2
  • Услугата се предоставя и като вътрешно-административна:
    • Не
  • Орган по предоставянето на административната услуга:
    • експерт общинска собственост в дирекция "ФСДУС"
  • Срок за предоставяне:
    • до 3 дни
  • Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
    • до издаване на нотариален акт за собственост по давностно владение
  • Орган, осъществяващ контрол върху дейността на органа по предоставянето на услугата:
    • Кмет на община
  • Орган, пред който се обжалва индивидуален административен акт:
    • Кмет на община
  • Ред, включително срокове за обжалване на действията на органа по предоставянето на услугата:
    • Електронен адрес за сигнали, мнения предложения и препоръки

      info@antonovo.bg

      Сигнали за корупция

      ob_antonovo@abv.bg

      АКО В ПОСОЧЕНИЯ СРОК НЕ ПОЛУЧИТЕ УДОСТОВЕРЕНИЕТО, ВИЕ МОЖЕТЕ ДА ПОДАДЕТЕ СИГНАЛ ДО КМЕТА НА ОБЩИНАТА

       

       

  • Ограничения и условности:
    • НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ: ИСКАНЕ по образец и:
              ·     Документ за самоличност.

              .      Нотариално заверено пълномощно  (при необходимост)

              .      Актуална скица на имота (по служебен път)

              .      Документ за платена такса

              .      Документи, доказващи правния интерес на лицето /при наличие на такива/

       

             Забележка: Всички документи се представят и в оригинал за сверяване на данните.

             Забележка: Освобождават се от плащане на цените на тези услуги следните групи:

             Държавните и общинските органи, организациите на бюджетна издръжка и БЧК без услугата издаване на удостоверение за наличие или липса на задължения.

             Лицата, на които се издават удостоверения за декларирани данни за представяне пред органите на ДСП.

  • Електронен адрес, на който се предоставя услугата:
  • Електронен адрес за предложения:
Център за административно обслужване и/или звена, които контактуват с потребителите и предоставят административно обслужване
Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административно-правно и информационно обслужване"
Адрес: обл. Търговище, общ. Антоново, гр. Антоново, бул. "Тузлушки герой" №26, п.к. 7970
Код за междуселищно избиране: 06071
Телефон за връзка: 06071 2222, +359884038339
Факс: 06071 2428
Адрес на електронна поща: ob_antonovo@abv.bg
Работно време: Гъвкаво работно време, от 08:00 до 17:00, Работното време на Центъра за административно обслужване е без прекъсване. Мобилният телефон за връзка на граждани с ЦАО e +359884038339 с тарифа според общите условия на А1
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Изисквания, процедури, инструкции Образци Нормативна уредба Заплащане