ИНФОРМАЦИЯ ЗА ЦЕНТЪР ЗА АДМИНИСТРАТИВНО ОБСЛУЖВАНЕ (ЦАО)
Адрес: община Тетевен, гр. Тетевен 5700, пл.„Сава Младенов”№ 9, в сградата на Община Тетевен.
Работно време: от 08:00 до 17:00 часа без прекъсване oт понеделник до петък
Електронен адрес за комуникация с потребителите: mayor@teteven.bg
Телефони за комуникация с потребителите:
Служители от ЦАО
067852200 / вътрешен 126
067852200/ вътрешен 128
067852200/ вътрешен 129
*Посочените телефони са стационарни, входящите обаждания се отчитат според Тарифата на абоната.
СРОКЪТ И ПРОЦЕДУРАТА ПО ПРЕДОСТАВЯНЕ НА АДМИНИСТРАТИВНАТА УСЛУГА, ИЗИСКВАНИЯ И НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ:
До 30 дни.
Таксата е изчисляема - 0,25 лв. на РЗП или дължина при линейни обекти
НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ: Заявление по образец;
1.Документи за собственост, а за сгради на жилищностроителни кооперации - и влязло в сила решение на общото събрание за приемане на проекта;
2.Виза за проектиране в случаите по чл. 140, ал. 3 или Заповед за допускане в случаите по чл.150 от ЗУТ - оригинал, придружени с актуални скици;
3.Две копия от инвестиционния проект в обхват и съдържание, определени с наредбата по чл. 139, ал. 5 на хартиен и електронен носител;
4. Две копия от проект за Подробен устройствен план, съгласуван с необходимите специализирани контролни органи и експлоатационните дружества /само за случаите по чл.150 от ЗУТ/;
5.Доклад за оценка на съответствието на проектната документация с основните изисквания към строежа /задължително за обекти I, II и III категория/;
6. Положително становище на органите за пожарна безопасност и защита на населението за строежите от първа, втора и трета категория;
7.Предварителни договори с експлоатационните дружества за присъединяване към мрежите на техническата инфраструктура;
8. Влезли в сила административни актове, които в зависимост от вида и големината на строежа са необходимо условие за разрешаване на строителството по Закона за опазване на околната среда, Закона за биологичното разнообразие или друг специален закон, и съответствие на инвестиционния проект с условията в тези актове;
9.Съгласуване при условията и по реда на Закона за културното наследство - за недвижими културни ценности и за строежи в техните граници и охранителните им зони
10.Разрешително за изграждане на водовземно съоръжение за подземни води и/или разрешително за водовземане, и/или разрешително за заустване на отпадъчни води, издадени по реда и в случаите, предвидени в Закона за водите;
11. Други (при необходимост).ОБРАЗЦИ НА ФОРМУЛЯРИ:
https://iisda.government.bg/adm_services/services/service_provision/106539
НАЧИН НА ЗАЯВЯВАНЕ НА УСЛУГАТА:
Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване.
Устно в Центъра за административно обслужване.
Чрез лицензиран пощенски оператор.
На e-mail: mayor@teteven.bg, подписан с КЕП.
Чрез единен портал за електронни административни услуги на Държавна агенция „Електронно управление“ , с ПИК на НОИ или КЕП, на https://egov.bg/wps/portal/egov/dostavchitsi%20na%20uslugi/obshtinski%20administratsii/unificirani%20uslugi/2024?mId=352&cP=1&q=2024
ИНФОРМАЦИЯ ЗА ПРЕДОСТАВЯНЕ НА УСЛУГАТА ПО ЕЛЕКТРОНЕН ПЪТ:
Ниво на предоставяне на услугата:
Извършване на сделки и/или трансакции по услуги от Ниво III включващи онлайн разплащане и доставка (IV-то ниво)
Интернет адрес, на който се намира формулярът за нейното заявяване: https://www.teteven.bg/index.php/e-uslugi
Интернет адрес за служебно заявяване: mayor@teteven.bg. Заявлението трябва да е подписано с КЕП от заявителя или оправомощено за целта лице.
ЕЛЕКТРОНЕН АДРЕС ЗА ПРЕДЛОЖЕНИЯ ВЪВ ВРЪЗКА С УСЛУГАТА:
mayor@teteven.bg
НАЧИН ЗА ПРЕДОСТАВЯНЕ РЕЗУЛТАТА ОТ УСЛУГАТА:
По Ваш избор:
Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване.
Чрез лицензиран пощенски оператор на адрес, като заявителят декларира, че пощенските разходи са за негова сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки и е съгласен документите да бъдат пренасяни за служебни цели;
По електронен път на точно упомената електронна поща.
Документът/Индивидуалният административен акт да бъде изпратен: