Информация за предоставяне на услуга

 
  • Услуга:
    • 2878 Обработване на заявление-декларация за обстоятелствена проверка

      Когато собственикът на имот няма документ и писмени доказателства за правото си на собственост или ако те не са достатъчни, нотариусът извършва обстоятелствена проверка за придобиване на собствеността по давност чрез разпит на трима свидетели, посочени от кмета на общината, района или кметството, в чийто район се намира недвижимият имот. Кметът на общината, района или кметството, удостоверява и дали имота е общинска собственост.
  • На основание на:
    • Граждански процесуален кодекс - чл. 587, ал. 2
  • Услугата се предоставя и като вътрешно-административна:
    • Не
  • Орган по предоставянето на административната услуга:
    • Кмет на община
  • Срок за предоставяне:
    • 14
  • Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
  • Орган, осъществяващ контрол върху дейността на органа по предоставянето на услугата:
    • Кмет на община
  • Орган, пред който се обжалва индивидуален административен акт:
    • Кмет на община
  • Ред, включително срокове за обжалване на действията на органа по предоставянето на услугата:
    • Ред, включително срокове за обжалване на действията на органа по предоставянето на услугата:

      ЗАЯВЛЕНИЕТО ПО ОБРАЗЕЦ С НЕОБХОДИМИТЕ ДОКУМЕНТИ МОЖЕ ДА ПОДАДЕТЕ:

       

      ·                 Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване.

      ·                 Устно в Центъра за административно обслужване.

      ·                 Чрез лицензиран пощенски оператор.

      ·                 На e-mail: mayor@teteven.bg

       

      ·                 Чрез единен портал за електронни административни услуги на Държавна агенция „Електронно управление“ , с ПИК на НОИ или КЕП, на адрес: https://egov.bg/wps/portal/egov/dostavchitsi%20na%20uslugi/obshtinski%20administratsii/uslugi/obshtina?mId=352

      ·                 Чрез портала за електронни административни услуги в интернет страницата на община Тетевен, с ПИК на НАП или КЕП, на адрес: https://teteven.bg/index.php/e-uslugi

  • Ограничения и условности:
    • ВИЕ МОЖЕ ДА ЗАЯВИТЕ ЖЕЛАНИЕТО СИ ИЗДАДЕНИЯТ ИНДИВИДУАЛЕН АДМИНИСТРАТИВЕН АКТ ДА ПОЛУЧИТЕ:

       

      ·           Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване.

      ·           По електронен път на точно упомената електронна поща.

      ·           Чрез лицензиран пощенски оператор, на посочен от Вас точен адрес, като декларирате, че пощенските разходи са за Ваша сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки и сте съгласни документите да бъдат пренасяни за служебни цели.

       

      Индивидуалният административен акт може да Ви бъде изпратен:

      ·         Като вътрешна препоръчана пощенска пратка.

       

      ·         Като вътрешна куриерска пратка.

  • Електронен адрес, на който се предоставя услугата:
  • Електронен адрес за предложения:
Център за административно обслужване и/или звена, които контактуват с потребителите и предоставят административно обслужване
Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел "Административно и правно обслужване"
Адрес: обл. Ловеч, общ. Тетевен, гр. Тетевен, пл. Сава Младенов № 9, п.к. 5700
Код за междуселищно избиране: 0678
Телефон за връзка: 52200
Факс: 96111
Адрес на електронна поща: mayor@teteven.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, Център за административно обслужване
Изисквания, процедури, инструкции Образци Нормативна уредба Заплащане