Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел "Административно и правно обслужване"
Адрес: обл. Ловеч, общ. Тетевен, гр. Тетевен, пл. Сава Младенов № 9, п.к. 5700
Код за междуселищно избиране: 0678
Телефон за връзка: 52200
Факс: 96111
Адрес на електронна поща: mayor@teteven.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, Център за административно обслужване
Средства за електронна идентификацияЗаявяването на електронна административна услуга се извършва чрез Единен модел за заявяване, заплащане и предоставяне на електронни услуги.
За да заявите тази електронна услуга е необходимо да притежавате валидно средство за идентификация ПИК на НАП, ПИК на НОИ или електронен подпис /КЕП/ и профили в системите на еФорми, еВръчване и еПлащане.
Информация за предоставяне на услугатаИНФОРМАЦИЯ ЗА ЦЕНТЪР ЗА АДМИНИСТРАТИВНО ОБСЛУЖВАНЕ (ЦАО)
Адрес: община Тетевен, гр. Тетевен 5700, пл.„Сава Младенов”№ 9, в сградата на Община Тетевен.
Работно време: от 08:00 до 17:00 часа без прекъсване oт понеделник до петък
Електронен адрес за комуникация с потребителите: mayor@teteven.bg
Телефони за комуникация с потребителите:
Служители от ЦАО
067852200 / вътрешен 126
067852200/ вътрешен 128
067852200/ вътрешен 129
*Посочените телефони са стационарни, входящите обаждания се отчитат според Тарифата на абоната.
СРОКЪТ И ПРОЦЕДУРАТА ПО ПРЕДОСТАВЯНЕ НА АДМИНИСТРАТИВНАТА УСЛУГА, ИЗИСКВАНИЯ И НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ:
ЦЕНА:
14 дни – 13 лв.
ПРОЦЕДУРА ЗА ПРЕДОСТАВЯНЕ:
При съгласуване на представените позиции за разполагане на рекламни елементи, в зависимост от вида собственост на недвижимия имот (поземлен имот или сграда), се издава както следва:
За частен или държавен имот: Разрешение за разполагане на РИЕ за срок от една до три години. Същото се издава на собственик, ползвател или наемател на поземлен имот, сграда или част от сграда. След изтичане срока на разрешението, с писмено изразено желание от страна на собственика на РИЕ, същото се подновява за нов срок, като за целта се представят изискуемите за изпълнение на услугата документи. Ежегодно се представя актуално конструктивно становище, а на всеки три години – конструктивна експертиза за състоянието на носещата основа и за въздействието на рекламното съоръжение върху нея.
За общински имот:
Разрешение за разполагане на РИЕ;
Договор за наем за срок от пет години, сключен между заявителя на услугата – собственик на РИЕ и кмета на община Тетевен или упълномощено от него длъжностно лице.
След изтичане на срока на разрешението за разполагане на РИЕ и договора за наем, при заявено искане от страна на собственика на РИЕ, ведно с приложени изискуеми за изпълнение на услугата документи. Ежегодно се представя актуално конструктивно становище, а на всеки три години – конструктивна експертиза за състоянието на носещата основа и за въздействието на рекламното съоръжение върху нея.
Забележка: Рекламно-информационните елементи се поставят на територията на общината след одобрен проект.
НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ:
Заявления по образец
ОБРАЗЦИ НА ФОРМУЛЯРИ:
https://iisda.government.bg/adm_services/services/service_provision/106419
НАЧИН НА ЗАЯВЯВАНЕ НА УСЛУГАТА:
Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване.
Устно в Центъра за административно обслужване.
Чрез лицензиран пощенски оператор.
На e-mail: mayor@teteven.bg, подписан с КЕП.
Чрез единен портал за електронни административни услуги на Държавна агенция „Електронно управление“ , с ПИК на НОИ или КЕП, на https://egov.bg/wps/portal/egov/dostavchitsi%20na%20uslugi/obshtinski%20administratsii/unificirani%20uslugi/2100?mId=352&cP=1&q=2100
ИНФОРМАЦИЯ ЗА ПРЕДОСТАВЯНЕ НА УСЛУГАТА ПО ЕЛЕКТРОНЕН ПЪТ:
Ниво на предоставяне на услугата:
Извършване на сделки и/или трансакции по услуги от Ниво III включващи онлайн разплащане и доставка (IV-то ниво)
Интернет адрес, на който се намира формулярът за нейното заявяване: https://www.teteven.bg/index.php/e-uslugi
Интернет адрес за служебно заявяване: mayor@teteven.bg. Заявлението трябва да е подписано с КЕП от заявителя или оправомощено за целта лице.
ЕЛЕКТРОНЕН АДРЕС ЗА ПРЕДЛОЖЕНИЯ ВЪВ ВРЪЗКА С УСЛУГАТА:
mayor@teteven.bg
НАЧИН ЗА ПРЕДОСТАВЯНЕ РЕЗУЛТАТА ОТ УСЛУГАТА:
По Ваш избор:
Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване.
Чрез лицензиран пощенски оператор на адрес, като заявителят декларира, че пощенските разходи са за негова сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки и е съгласен документите да бъдат пренасяни за служебни цели;
По електронен път на точно упомената електронна поща.
Документът/Индивидуалният административен акт да бъде изпратен:
като вътрешна препоръчана пощенска пратка;
като вътрешна куриерска пратка;
Закон за устройство на територията
За услугата се заплаща фиксирана такса на стойност 13 лв.Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По банков път
По електронен път