Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Европейски програми, общинска собственост, ТСУ и инфраструктура, икономически, социални дейности и устойчиво развитие"
Адрес: обл. София, общ. Пирдоп, гр. Пирдоп, град Пирдоп, площад Тодор Влайков №2, п.к. 2070
Код за междуселищно избиране: 07181
Телефон за връзка: (07181)5242
Факс: (07181)5701
Адрес на електронна поща: obshtina@pirdop.egov.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, стандартно работно време - 8 часа, без прекъсване.
Подаване на заявлениеЗАЯВЛЕНИЕТО-ДЕКЛАРАЦИЯ ПО ОБРАЗЕЦ С НЕОБХОДИМИТЕ ДОКУМЕНТИ МОЖЕ ДА ПОДАДЕТЕ:
· Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване.
· Устно в Центъра за административно обслужване.
· Чрез лицензиран пощенски оператор.
· На e-mail:obshtina_pirdop05@abv.bg
Чрез единен портал за електронни административни услуги на Държавна агенция „Електронно управление“, с ПИК на НОИ или КЕП, на адрес: https://egov.bg/wps/portal/egov/services/business-and-entrepreneurs/tourism-hotels-and-restaurants/91a7bcfa-d7ee-492e-93da-788d1b28e33d
· По факс на телефон: 07181/52-42
НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ: Заявление-декларация по образец и:
· Копие от документа за ползване на обекта, ако същият не е собствен и не подлежи на вписване (по служебен път при вписан Нотариалния акт в Агенция по вписванията след 2000 г.).
· Изрично пълномощно в оригинал, когато се подава от пълномощник.
С НЕОБХОДИМИТЕ ДОКУМЕНТИ МОЖЕ ДА СЕ СНАБДИТЕ КАКТО СЛЕДВА:
· Заявителят/ ОбщинаПирдоп (Публичен регистър на Агенция по вписванията).
· Нотариус.
Заплащане на такса
ВИЕ ТРЯБВА ДА ЗАПЛАТИТЕ: за регистриране на места за настаняване клас В – стаи за гости, апартаменти за гости
а) за 1 легло – 10 лв на легло.
НАЧИН НА ПЛАЩАНЕ:
На гише „Каса“ в Центъра за административно обслужване.
· Чрез единен портал за електронни административни услуги на Държавна агенция „Електронно управление“ на адрес: https://egov.bg/wps/portal/egov/services/business-and-entrepreneurs/tourism-hotels-and-restaurants/91a7bcfa-d7ee-492e-93da-788d1b28e33d
· По банкова сметка:
IBAN: BG97CECB97908491192100
BIC CECBBGSF
Банка: Централна кооперативна банка - кл. Карлово
Кодът за вида плащане е: 448007
Изготвяне на удостоверениетоНИЕ ЩЕ ИЗДАДЕМ ЗАПОВЕД ЗА РЕГИСТРАЦИЯТА В СРОК ОТ: 7 дни.
ВИЕ МОЖЕ ДА ЗАЯВИТЕ ЖЕЛАНИЕТО СИ ИЗДАДЕНИЯТ ИНДИВИДУАЛЕН АДМИНИСТРAТИВЕН АКТ ДА ПОЛУЧИТЕ:
· Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване.
· По електронен път на точно упомената електронна поща.
· Чрез лицензиран пощенски оператор, на посочен от Вас точен адрес, като декларирате, че пощенските разходи са за Ваша сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки и сте съгласни документите да бъдат пренасяни за служебни цели.
Индивидуалният административен акт може да Ви бъде изпратен:
o Като вътрешна препоръчана пощенска пратка.
o Като вътрешна куриерска пратка.
o Като международна препоръчана пощенска пратка.
АКО В ПОСОЧЕНИЯ СРОК НЕ ВИ БЪДЕ ИЗДАДЕНА ЗАПОВЕД ЗА РЕГИСТРАЦИЯТА, ВИЕ МОЖЕТЕ ДА ПОДАДЕТЕ СИГНАЛ ДО КМЕТА НА ОБЩИНАТА.
Наредба за изискванията към категоризираните места за настаняване и заведения за хранене и развлечения, за реда за определяне на категория, както и за условията и реда за регистриране на стаи за гости и апартаменти за гости
За услугата се заплаща фиксирана такса в зависимост от вида:За обикновена услуга 10 лв.
За бърза услуга 10 лв.
За експресна услуга 10 лв.
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По банков път
По електронен път