Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел "Административно и правно обслужване"
Адрес: обл. Ловеч, общ. Тетевен, гр. Тетевен, пл. Сава Младенов № 9, п.к. 5700
Код за междуселищно избиране: 0678
Телефон за връзка: 52200
Факс: 96111
Адрес на електронна поща: mayor@teteven.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, Център за административно обслужване
1997 Издаване на удостоверение за настоящ адрес при вече регистриран настоящ адресПодаване на заявление по образец
Средства за електронна идентификацияЗаявяването на електронна административна услуга се извършва чрез Единен модел за заявяване, заплащане и предоставяне на електронни услуги
За да заявите тази електронна услуга е необходимо да притежавате валидно средство за идентификация ПИК на НАП, ПИК на НОИ, УКД на НЗОК, за което е въведена допълнителна еднократна парола (втори фактор) за автентикация или електронен подпис /КЕП/.
Профили в системите на еФорми, еВръчване и еПлащане.
ЗАЯВЛЕНИЕТО ПО ОБРАЗЕЦ С НЕОБХОДИМИТЕ ДОКУМЕНТИ МОЖЕ ДА ПОДАДЕТЕ:Информация за предоставяне на услугатаИНФОРМАЦИЯ ЗА ЦЕНТЪР ЗА АДМИНИСТРАТИВНО ОБСЛУЖВАНЕ (ЦАО)
Адрес: община Тетевен, гр. Тетевен 5700, пл.„Сава Младенов”№ 9, в сградата на Община Тетевен.
Работно време: от 08:00 до 17:00 часа без прекъсване oт понеделник до петък
Електронен адрес за комуникация с потребителите: mayor@teteven.bg
Телефони за комуникация с потребителите:
Служители от ЦАО
067852200 / вътрешен 126
067852200/ вътрешен 128
067852200/ вътрешен 129
Служители ГРАО
067852200/ вътрешен 130
067852200/ вътрешен 131
СРОКЪТ И ПРОЦЕДУРАТА ПО ПРЕДОСТАВЯНЕ НА АДМИНИСТРАТИВНАТА УСЛУГА, ИЗИСКВАНИЯ И НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ:
Ние ще Ви предоставим услугата за 1 или 3 дни
Такса – 3,5 лв. за срок до 3 дни и 7 лв. за деня.
Изисквания и необходими документи:
1. Заявление по образец;
2. Документ за самоличност /за сверка/;
ОБРАЗЦИ НА ФОРМУЛЯРИ:
Образци и формуляри можете да намерите на: https://iisda.government.bg/adm_services/services/service_provision/106339
НАЧИН НА ЗАЯВЯВАНЕ НА УСЛУГАТА:
· Лично, от родител (за лица под 18г.) или чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване;
· Устно в Центъра за административно обслужване;
ИНФОРМАЦИЯ ЗА ПРЕДОСТАВЯНЕ НА УСЛУГАТА ПО ЕЛЕКТРОНЕН ПЪТ:
Интернет адрес, на който се намира формулярът за нейното заявяване: www.teteven.bg
Чрез единен портал за електронни административни услуги на Министерство на електронното управление, с ПИК на НОИ или КЕП, на адрес: https://egov.bg/wps/portal/egov/dostavchitsi%20na%20uslugi/obshtinski%20administratsii/unificirani%20uslugi/1997?mId=352&cP=1&q=1997
Чрез портала за електронни административни услуги в интернет страницата на Oбщина Тетевен, с ПИК на НАП или КЕП, на адрес: https://www.teteven.bg/index.php/e-uslugi
ЕЛЕКТРОНЕН АДРЕС ЗА ПРЕДЛОЖЕНИЯ ВЪВ ВРЪЗКА С УСЛУГАТА:
mayor@teteven.bg
НАЧИН ЗА ПРЕДОСТАВЯНЕ РЕЗУЛТАТА ОТ УСЛУГАТА:
По Ваш избор:
Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване.
Чрез лицензиран пощенски оператор на адрес, като заявителят декларира, че пощенските разходи са за негова сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки и е съгласен документите да бъдат пренасяни за служебни цели;
По електронен път на точно упомената електронна поща.
Документът/Индивидуалният административен акт да бъде изпратен:
като вътрешна препоръчана пощенска пратка;
като вътрешна куриерска пратка;
като международна препоръчана пощенска пратка;
Наредба № РД-02-20-9 от 21.05.2012 г. за функциониране на Единната система за гражданска регистрация
За услугата се заплаща фиксирана цена в зависимост от вида:За обикновена услуга 3.5 лв.
За експресна услуга 7 лв.
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По банков път
По електронен път