Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административно, информационно и техническо обслужване"/Център за административно обслужване
Адрес: обл. Разград, общ. Разград, гр. Разград, бул."Бели Лом" №37А, п.к. 7200
Код за междуселищно избиране: 084
Телефон за връзка: (084)661 200 - на цената на един градски разговор
Адрес на електронна поща: obshtina@razgrad.bg
Работно време: Гъвкаво работно време, от 08:00 до 18:00, Центърът за административно обслужване е с непрекъснато работно време
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Дирекция "Общинска собственост и икономика", отдел "Общинска икономика"
Адрес: обл. Разград, общ. Разград, гр. Разград, бул."Бели лом" №37А, п.к. 7200
Код за междуселищно избиране: 084
Телефон за връзка: (084)618251, (084)618253, (084)618157, (084)618224, (084)618222
Адрес на електронна поща: zemedelie@razgrad.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:30, Обедна почивка от 12:00 часа до 13:00 часа
Средства за идентификация и ниво на осигуреностНиво на осигуреност - високо;
средство за идентификация - КЕП;
Заявяване на услугатаЗаявителят или упълномощен представител подава заявление-декларация по образец:
- на гише в ЦАО на Община Разград;
- по електронна поща на e-mail: obshtina@razgrad.bg;
- чрез лицензиран пощенски оператор;
- по електронен път чрез системата за сигурно електронно връчване
НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ- Копие от документа за ползване на обекта, ако същият не е собствен или не подлежи на вписване в публичен регистър;
- Изрично пълномощно в оригинал, когато заявлението се подава от пълномощник. (Електронен подпис)
*Забележка:
Заявленията и приложенията към тях се подават на български език.
Документите може да се представят и на всеки от официалните езици на Европейския съюз, придружени с официален превод на български език. В случай на противоречие между текста на документа и превода на български език предимство има преводът на български език.
Заявленията и уведомленията, подавани по електронен път следва да са подписани с квалифициран електронен подпис от заявителя. За заявител се смята лицето, от името на което е извършено електронното изявление-декларация.
Изпъление на услугата- Преустановяване на дейност настаняване в регистриран обект - чл. 34, ал. 1 от Наредбата за изискванията към категоризираните места за настаняване и заведения за хранене и развлечения, за реда за определяне на категория, както и за условията и реда за регистриране на стаи за гости и апартаменти за гости.
Лицето, което предоставя настаняване в регистриран обект и желае да преустанови извършване на дейност подава заявление за прекратяване на дейността до кмета на общината. В 3-дневен срок от подаване на заявлението кметът на общината или упълномощени от него длъжностни лица заличават вписаните в регистъра по чл.167 от ЗТ обстоятелства и обезсилва издаденото удостоверение.
- Вписване на промени в обстоятелствата - съгласно чл. 32, ал. 3 от Наредба за изискванията към категоризираните места за настаняване и заведения за хранене и развлечения, за реда за определяне на категория, както и за условията и реда за регистриране на стаи за гости и апартаменти за гости в случаите, когато настъпи промяна във вписаните обстоятелства в Националния туристически регистър по отношение на капацитета на обекта, лицето, което извършва дейност в регистрирания апартамент за гости или в стая за гости, подава заявление- декларация съгласно чл. 168, ал. 2 и 3 от Закона за туризма.
Начини на получаване на услугатаЛично или чрез упълномощено с нотариално заверено пълномощно лице в Центъра за административно обслужване
Чрез лицензиран пощенски оператор на посочен от заявителя адрес, като пощенските разходи са за сметка на заявителя, платими при получаването на резултатът от административната услуга;
По електронен път на електронна поща
Чрез системата за сигурно електронно връчване
Наредба за изискванията към категоризираните места за настаняване и заведения за хранене и развлечения, за реда за определяне на категория, както и за условията и реда за регистриране на стаи за гости и апартаменти за гости
За услугата се заплаща таксаСъгласно чл. 3, ал. 1 от Тарифа за таксите, които се събират по Закона за туризма за регистрация на места за настаняване от клас "В", таксите са следните:
1. Регистрация на места за настаняване от клас "В" – стаи за гости или апартаменти за гости: 20 лв. на легло;
2. За вписване на промени в НТР на стаи за гости и апартаменти за гости, когато промяната води до издаване на нов (актуализиран) документ (удостоверение) - 50 лв.;
3. За вписване на промени в НТР на стаи за гости и апартаменти за гости, когато промяната не води до издаване на нов (актуализиран) документ (удостоверение) - 20 лв.
Можете да заплатите по следните начини:
1. в брой или безкасово с ПОС-терминално устройство на гише "Каса" в ЦАО, находящ се в гр. Разград, ул. Бели Лом 37А, партер;
2. по банков път – по следната банкова сметка на Община Разград в „ТЕКСИМ БАНК“ АД, клон Разград:
IBAN: BG62TEXI95458405971801,
BIC:TEXIBGSF
Код за вид плащане: 448007 – Такси за административни услуги;
3. с пощенски запис в клоновете на „Български пощи“ ЕАД;
4. чрез системата за електронно плащане (е-плащане – https://pay.egov.bg).
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По банков път
По електронен път