Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Проекти и инвестиции, ТСУ и координация и контрол"
Адрес: обл. Шумен, общ. Венец, с. Венец, село Венец, ул.Кирил и Методий" №24, п.к. 9751
Код за междуселищно избиране: 05343
Телефон за връзка: 05343 21-90
Факс: 05343 89-80
Адрес на електронна поща: obs.vn@abv.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 16:30, Обедна почивка на общинската администрация 12:00ч. до 12:30ч. Работно време на Център за административно обслужване от 08:00ч. до 16:30ч., без прекъсване
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Необходими документиНеобходими документи за приемане на уведомление за работно време при откриване на обект или заявяване промяна на работното време на обекта:
- Работно време при откриване на обект:
1. Заявлението за работно време на обекта (по образец);
2. Документ за собственост на обекта и Договор за наем при обект в нает имот;
3. Документ (Разрешение за ползване/Удостоверение) за въвеждане в експлоатация на обекта по ЗУТ ( за IV и V категория с №….…и година на издаване…….. - се изисква по служебен път);
4. Становище от Регионална здравна инспекция относно спазване на граничните стойности на показателите за шум;
5. За търговски обекти, преместваеми съоръжения /маси, стелажи, навеси и др./;
- Промяна на работното време на обекта:
Заявление по образец;
- Удължаване на работното време на обекта:
1. Заявление по образец;
2. Становище на Регионална здравна инспекция - относно спазване на граничните стойности на показателите за шум, определени с наредбата по чл.11, т.5 от Закона за защита на шума в околната среда.
3. Положително становище на ОД на МВР
4. Пълномощно, ако заявлението се подава от упълномощено лице.
5. Протокол на ОС на ЕС за съгласие на 50% +1 от собствениците, включително съгласието на всички непосредствени съседи за обектите (за обектите по чл.3, ал.3).
Закон за защита от шума в околната среда