ЦЕНТЪР ЗА АДМИНИСТРАТИВНО ОБСЛУЖВАНЕ
Работно време на Център за административно обслужване:
от 08.00 до 17.30 часа (без прекъсване)
На основание Наредбата за административно обслужване, чл. 10 ал. 4: „В случаите, когато в служебните помещения има потребители на административни услуги в края на обявеното работно време, работата на центъра продължава до приключване на тяхното обслужване, но не повече от два астрономически часа след обявеното работно време”.
В Центъра за административно обслужване се дава възможност на всички заинтересовани да подават писмено или устно сигнали, жалби и предложения, както и да изразят оценка и отношение към качеството на административното обслужване.
2760 гр. Разлог, ул. "Шейново" 2
тел.: 0747 80092
GSM: +359 887474774 /Цена съгласно посочената в тарифния Ви план/
Процедура по предоставяне на административната услуга /издаване на индивидуалния административен акт, срокове, изисквания и необходими документи /в случай че документ се издава от административен орган, се посочва и органът/:
Заявлението се подава лично от заинтересования или от упълномощено от него лице, с нотариално заверено пълномощно в Центъра за административно обслужване. Към него се прилагат следните документи:
За заведения за хранене и развлечения:
1. Документ за собственост или договор за наем, придружен с акт за собственост на обекта – копие;
2. За туристически обекти, находящи се в жилищни сгради - протокол от Общото събрание на живущите, заверен за вярност, в който с решение е отразено съгласие на обитателите за функциониране на обекта с удължено работно време - оригинал;
3. Удостоверение за регистрация в ОДБХ – Благоевград /съгласно чл. 8 от НРПТД/ - копие;
4. Разрешение за търговия с тютюневи изделия от Агенция „Митници“ /съгласно чл. 8, т. 6 от НРПТД/ - при необходимост - копие;
За търговски обекти:
1. Документ за собственост или договор за наем, придружен с акт за собственост на обекта – копие;
2. Договор за охрана чрез СОТ- паник бутон с лицензирана охранителна фирма – копие;
3. Удостоверение за регистрация в ОДБХ – Благоевград /съгласно чл. 8 от НРПТД/ - копие;
4. Разрешение за търговия с тютюневи изделия от Агенция „Митници“ /съгласно чл. 8, т. 6 от НРПТД/ - копие;
5. Протокол от общото събрание на непосредствените съседи и живущите за 51 % съгласие относно функционирането на обекта след 22.00 часа / съгл. чл. 7“а“ от НРПТД/ - оригинал
Услугата по електронен път може да заявите:
през Единния портал за достъп до електронни административни услуги
Вход в Моето пространство (eGov.bg).
Средства за електронна идентификация:
* Ниво на осигуреност - значително;
* Средство за идентификация – КЕП, мобилен електронен подпис, ПИК на НОИ или ПИК на НАП;
Автентикация с възможност за избор на вид средство за електронна идентификация - Квалифициран електронен подпис (КЕП), мобилен електронен подпис, ПИК на НОИ или ПИК на НАП.
Изберете електронна административна услуга от Каталога на услугите.
Натиснете бутон Заяви услуга.
След избор на услуга се извършва автоматична проверка за наличен профил на потребителя в Системата за сигурно електронно връчване (edelivery.egov.bg).
Преди да започнете електронно заявяване:
Необходимо е да инсталирате на вашия компютър Квалифицирано удостоверение за квалифициран електронен подпис (КУКЕП) или Квалифициран електронен подпис (КЕП).
Необходимо е да притежавате профил в системата „Електронно връчване“ (https://edelivery.egov.bg/).
Начини на получаване на издадения индивидуален административен акт:
•лично от звеното за административно обслужване;
•чрез лицензиран пощенски оператор на посочен от заявителя адрес, като пощенските разходи са за сметка на заявителя, платими при получаването на резултатът от административната услуга;
•по електронен път в профила на заявителя в системата за сигурно електронно връчване.