Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Център за административно обслужване
Адрес: обл. Велико Търново, общ. Сухиндол, гр. Сухиндол, гр. Сухиндол, ул. Росица 115, п.к. 5240
Код за междуселищно избиране: 06136
Телефон за връзка: (06136)2912, 0700 13162
Адрес на електронна поща: kmet@suhindol.egov.bg
Работно време: Гъвкаво работно време, от 08:30 до 17:30, Всеки работен ден, без прекъсване
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Необходими документи
- Заявление по образец;
- Документ за платена такса.
За издаване на удостоверение за въвеждане в експлоатация по чл.177, ал . 1 и ал . 3 от ЗУТ на строеж от IV категория:
- Документ за собственост;
- Окончателен доклад на лицето, упражняващо строителен надзор, придружен от свидетелство за оправомощаване или лиценз за упражняване на дейността към който се прилагат:
Разрешение за строеж;
Протокол за определяне на стр. линия и ниво на строеж/ при ново строителство/;
Акт обр.14 за приемане на конструкцията или конструктивна експертиза;
Констативен акт по чл.176, ал.1 от ЗУТ за установяване годността за приемане на строежа с приложени към него протоколи за успешно проведени единични изпитвания на машини и съоръжения /Акт 15/;
- Документи, удостоверяващи съответствието на вложените строителни продукти (декларация за съответствие);
- Договор с експлоатационните дружества за присъединяване към мрежите на техническата инфраструктура;
- Отчет за изпълнение на плана за управление на строителните отпадъци по чл. 11 от ЗУО (при необходимост), с приложени първични счетоводни документи;
- Технически паспорт;
- Сертификат за проектни енергийни характеристики (ако е приложимо).
За издаване на удостоверение за въвеждане в експлоатация по чл.177 , ал . 1 и ал. 3 от ЗУТ на строеж от V категория:
- Документ за собственост;
- Разрешение за строеж;
- Протокол за определяне на стр. линия и ниво на строеж /при ново строителство/;
- Акт обр.14 за приемане на конструкцията /при ново строителство/ или конструктивна експертиза при преустройство;
- Констативен акт по чл.176, ал.1 от ЗУТ /Акт обр. 15/ или окончателен доклад по чл.168, ал.6 от ЗУТ;
- Документи удостоверяващи съответствието на вложените строителни продукти (декларация за съответствие);
- Договор с експлоатационните дружества за присъединяване към мрежите на техническата инфраструктура;
- Отчет по чл. 11 от Закона за управление на отпадъците;
- Технически паспорт;
- Сертификат за проектни енергийни характеристики (ако е приложимо).
Начини на получаване на резултата от услугата- На гише в Центъра за административно обслужване;
- По пощата чрез лицензиран пощенски оператор на адрес, посочен от заявителя, като заявителят декларира, че пощенските разходи са за негова сметка, платими при получаването на документа;
- В персоналния профил на заявителя в информационна система за сигурно електронно връчване ССЕВ;
- На електронен адрес, който позволява получаване на съобщение, съдържащо информация за съставения документ от информационна система за сигурно електронно връчване ССЕВ.
Ниво на осигуреност на средствата за електронна идентификация за заявяване на електронни административни услугиНиво на осигуреност: високо
Средство за идентификация: КЕП
За услугата се заплаща фиксирана такса на стойност 70 лв.Банкова сметка:
ЦКБ АД – В.Търново, офис Сухиндол
IBAN: BG65CECB97908459472900
BIC: CECBBGSF
Код:
44 80 01
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
По банков път
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По електронен път