Информация за предоставяне на услуга

 
  • Услуга:
    • 2056 Издаване на удостоверение за промени на постоянен адрес, регистриран след 2000 година

      Издаване на удостоверение за промени на постоянен адрес, регистриран след 2000 година
  • На основание на:
    • Закон за гражданската регистрация - чл. 24; чл. 106, ал. 1, т. 1; чл. 5, т. 3
    • Наредба № РД-02-20-6 от 24.04.2012 г. за издаване на удостоверения въз основа на регистъра на населението - чл. 24
    • Закон за местните данъци и такси - чл. 110, ал. 1, т. 8
  • Услугата се предоставя и като вътрешно-административна:
    • Не
  • Орган по предоставянето на административната услуга:
    • Кмет на район
  • Срок за предоставяне:
    • 7 дни
  • Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
    • до настъпване на промяна в обстоятелствата
  • Орган, осъществяващ контрол върху дейността на органа по предоставянето на услугата:
    • Кмет на район
  • Орган, пред който се обжалва индивидуален административен акт:
    • Административен съд , ВАС
  • Електронен адрес, на който се предоставя услугата:
  • Електронен адрес за предложения:
Център за административно обслужване и/или звена, които контактуват с потребителите и предоставят административно обслужване
Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел "Административно-информационно обслужване"
Адрес: обл. София (столица), общ. Столична, гр. София, р-н Сердика, бул.Княгиня Мария Луиза 88, п.к. 1202
Код за междуселищно избиране: 02
Телефон за връзка: (02)8325065
Факс: 8322095
Адрес на електронна поща: kmet.serdika@abv.bg
Работно време: Гъвкаво работно време, от 08:30 до 17:30, Осигурен е непрекъснат режим на работа с клиенти, съгласно график на служителите
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Изисквания, процедури, инструкции Образци Нормативна уредба Заплащане