ДИРЕКЦИЯ „УПРАВЛЕНИЕ НА СИГУРНОСТТА И КОНТРОЛ НА ОБЩЕСТВЕНИЯ РЕД"
ОТДЕЛ „КОНТРОЛ ПО ТЪРГОВСКАТА ДЕЙНОСТ И ТУРИЗМА"
1. Наименование на административната услуга и уникален идентификатор съгласно Регистъра на услугите: 3087 Приемане на уведомление за работно време при откриване на обект или заявяване промяна на работното време на обекта
2. Правно основание за предоставянето на административната услуга/издаването на индивидуалния административен акт: Закон за защита от шума в околната среда - чл. 16б, ал. 1, във връзка с чл. 16а, Наредбата за реда за провеждане на търговска дейност на територията на община Варна – чл.5.
3. Орган, който предоставя административната услуга/издава индивидуалния административен акт /в случаите на възлагане – служителите, които издават индивидуалния административен акт/: Кмет на община
4. Информация за центъра за административно обслужване:
- адрес: гр. Варна, бул. Осми приморски полк 43
- електронен адрес: adm_obsluzhvane@varna.bg
- телефон за връзка: (052) 820 800
- работно време: от 08:00 ч. до 18:00 ч. в делнични дни без прекъсване
5. Процедура по предоставяне на административната услуга /издаване на индивидуалния административен акт, срокове, изисквания и необходими документи /в случай че документ се издава от административен орган, се посочва и органът/:
Заявлението се подава лично от заинтересования или от упълномощено от него лице, с нотариално заверено пълномощно, до Кмета на Община Варна в Центъра за административно обслужване (ЦАО). Към него се прилагат следните документи:
За заведения за хранене и развлечения:
1. Документ за собственост или договор за наем, придружен с акт за собственост на обекта – копие;
2. За туристически обекти, находящи се в жилищни сгради - протокол от Общото събрание на живущите, заверен за вярност, в който с решение е отразено съгласие на обитателите за функциониране на обекта с удължено работно време - оригинал;
3. Удостоверение за регистрация в ОДБХ – Варна /съгласно чл. 8 от НРПТД/ - копие;
4. Разрешение за търговия с тютюневи изделия от Агенция „Митници“ /съгласно чл. 8, т. 6 от НРПТД/ - при необходимост - копие;
5. Договор за охрана с лицензирана охранителна фирма /съгласно чл. 13, ал. 2 и ал. 3 от НРПТД/ – копие;
За търговски обекти:
1. Документ за собственост или договор за наем, придружен с акт за собственост на обекта – копие;
2. Договор за охрана чрез СОТ- паник бутон с лицензирана охранителна фирма – копие;
3. Удостоверение за регистрация в ОДБХ – Варна /съгласно чл. 8 от НРПТД/ - копие;
4. Разрешение за търговия с тютюневи изделия от Агенция „Митници“ /съгласно чл. 8, т. 6 от НРПТД/ - копие;
5. Протокол от общото събрание на непосредствените съседи и живущите за 51 % съгласие относно функционирането на обекта след 22.00 часа / съгл. чл. 7“а“ от НРПТД/ - оригинал
6. Образци на формуляри, които са свързани с предоставянето на административна услуга/издаването на индивидуалния административен акт, включително създадените с нормативен акт или утвърдени с административен акт: заявление по образец
7. Начини на заявяване на услугата:
- През портал за предоставяне на електронни услуги
- Със заявление на гише в звеното за административно обслужване
- Със заявление по електронна поща
- Със заявление по пощата
- Устно, на гише в звеното за административно обслужване
8. Информация за предоставяне на услугата по електронен път:
а) ниво на предоставяне на услугата - Извършване на сделки и/или трансакции по услуги от Ниво III включващи онлайн разплащане и доставка (IV-то ниво);
б) интернет адрес, на който се намира формулярът за нейното заявяване - www.varna.bg;
в) интернет адрес за служебно заявяване - adm_obsluzhvane@varna.bg;
г) вид на услугата (първична или комплексна), като в случай че услугата е комплексна, се посочват първичните услуги, от които е съставена - първична;
д) средствата за електронна идентификация и нивото им на осигуреност – в случаите, когато идентификация се изисква при заявяване, заплащане и получаване на електронна услуга – квалифициран електронен подпис.
9. Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт: Една година
10. Такси или цени на услугата, включително при предоставяне по електронен път, основание за тяхното определяне и начини на плащане:
Срок за изпълнение на услугата: 30 дни.
Такса: 100.00 лв. /51.13 €, съгласно Приложение №2 на НОАМТЦУОВ и цена за всеки час разрешена работа, съответно за заведения за хранене и развлечения - 150 лв./ 76.69 € /час/, за търговски обекти 50 лв./25.56 € /час/ еднократно за срока на разрешението.
11. Орган, осъществяващ контрол върху дейността на органа по предоставянето на услугата: Областен управител на област с административен център Варна.
12. Ред, включително срокове за обжалване на действията на органа по предоставянето на услугата: по реда на Глава десета от АПК.
13. Електронен адрес за предложения във връзка с услугата: adm_obsluzhvane@varna.bg
14. Начини на получаване на резултата от услугата:
- На място в Центъра за административно обслужване
- Чрез пощенска/куриерска пратка (за сметка на заявителя)
- По електронен път на e-mail