Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Специализирана администрация"
Адрес: обл. Шумен, общ. Смядово, гр. Смядово, пл."Княз Борис І" №2, п.к. 9820
Код за междуселищно избиране: 05351
Телефон за връзка: 2033
Адрес на електронна поща: obshtina_smiadovo@abv.bg
Работно време: Гъвкаво работно време, от 07:30 до 17:00, Гъвкаво работно време. Звената, които предоставят административни услуги нямат почивка. Администрацията има работно време от 08.00-17.00ч. с почивка на обяд от 12.00-13.00ч.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
2667 Одобряване на План за управление на строителните отпадъци и/или План за безопасност и здраве· На основание чл.156б от Закона за устройство на територията (ЗУТ) е необходимо след влизане в сила на Разрешение за строеж и преди откриване на строителна площадка да бъде одобрен План за управление на строителните отпадъци и/или План за безопасност и здраве в зависимост от типа на строежа.
Преди откриването на строителната площадка и/или преди започването на дейностите по изграждане или премахване на строеж възложителят внася 3 екземпляра за одобряване в общината:
1. план за управление на строителните отпадъци в случаите, когато се изисква по Закона за управление на отпадъците;
2. план за безопасност и здраве.
Необходими документи:
1. З А Я В Л Е Н И Е в свободен текст за одобряване на План за управление на строителните отпадъци и/или План за безопасност и здраве
2. Документ за собственост;
3. Документ за самоличност (лична карта) и/или нотариално заверено пълномощно, когато заявлението се подава от лице, различно от собственика. /*Необходими само за легитимиране на заявителя или упълномощеното от него лице при подаване на заявлението/.
4. Копие на разрешение за строеж, влязло в сила (не се изисква, когато ПБЗ касае събаряне);
5. Копие на ситуация от одобрен инвестиционен проект от главния архитект на Община Смядово (не се изисква, когато ПБЗ касае събаряне);
6. Копие на договор за изграждане на обект, общинска собственост (когато е приложимо)
7. Специални разрешителни, изискуеми по специален закон;
· · Два екземпляра от ПУСО;
· · Два екземпляра от ПБЗ;
· Два екземпляра от ВОБД (при необходимост);
Заявлението и приложените документи се подават в Център за административно обслужване и се извършват следните действия:
1. Проверка (преглед) на попълненото заявление и приложените документите
2. Регистриране на заявлението и предоставяне на клиента на входящ номер;
3. Изготвяне писмо до инвеститора за до окомплектоване при липса на документи или констатиран проблем с документацията или техническия проект;
4. Одобряване на проектите;
5. Всички части на одобрените инвестиционни проекти се подпечатват с печата на общинската администрация,
6. Предоставяне на одобрения проект на заявителя срещу подпис.
Закон за устройство на територията