Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел "Административно, информационно и материално-техническо обслужване"
Адрес: обл. Пловдив, общ. Асеновград, гр. Асеновград, площад "Николай Хайтов" №9, п.к. 4230
Код за междуселищно избиране: 0331
Телефон за връзка: (0331)20215 - деловодство, (0331)20297;20336 - техническо деловодство, (0331)20226 - началник на отдел
Адрес на електронна поща: m.filipova@asenovgrad.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, административното обслужване в Информационен център е без прекъсване
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Описание и процедуриОписание и процедури:
Заявителят подава заявление с придружаващите документи за услугата и администрацията го преглежда за допустимост.
Декларация по чл. 92, ал. 3 от Закон за гражданска регистрация се подписва от собственика на жилището ПРЕД ДЛЪЖНОСТНО ЛИЦЕ в общината или ПРЕД НОТАРИУС
Необходими документи за стартиране на процедурата
1. Адресна карта за настоящ адрес – Приложение № 15 към чл.138, ал.2 от Наредба № РД-02-20-9 от 21 май 2012г. за функциониране на Единната система за гражданска регистрация
2. Документ за самоличност;
3. Документ за платена такса;
4. Документ за собственост, документи за ползване на имота за жилищни нужди, включително договор за предоставяне на социална услуга от резидентен тип и договор за настаняване в специализираните институции, други документи, доказващи собствеността или ползването на имота;
5. Писмено съгласие на собственик, когато заявителят не е собственик, чрез декларация по образец по чл. 92 от ЗГР;
6. Пълномощно в случаите, когато адресната карта се подават от упълномощено лице.
Забележка: При необходимост могат да бъдат изисквани и допълнителни документи.
Регистрация на преписка в деловодството
1. Преписка се регистрира на основание подадената адресна карта , като се въвеждат следните задължителни реквизити в РКК на АИС:
1.1. Вид документ
1.2. Кореспондент. Като втори кореспондент се въвежда кода по ИИСДА-2107
1.3. Регистрационен индекс 20-00 за физически лица;
1.4. Кореспондентски индекс (ако има такъв)
1.5. Относно - кратка информация за документа
1.6. Насочен към началник отдел „АИМТО”.
1.7. Краен срок - задава се крайния срок за изпълнение на услугата съгл. Наредбата за определяне и администриране на местните такси и цени на права и услуги на територията на община Асеновград, Приложение № 1, IV.
2. Проверява се наличието на всички задължително изискуеми документи за предоставяне на услугата;
3. Сканират се предоставените документи и въвеждат в база данни АИС;
На заявителя се предоставя код за достъп през интернет до регистрираната преписка;
Начини на получаване на резултата от услугата:
1. Лично от Информационния център (ИЦ)
Информационен център (ИЦ) - Община Асеновград, пл. "Акад. Николай Хайтов" № 9
Работно време: 08:00-17:00 ч. (без прекъсване)
2. Чрез упълномощено лице от Информационния център (ИЦ)
3. Чрез лицензиран пощенски оператор на посочен от заявителя адрес, като пощенските разходи са за сметка на заявителя, платими при получаването на резултатът от административната услуга
4. По електронен път на посочена от заявителя електронна поща
5. По електронен път в профила на заявителя в системата за сигурно електронно връчване
Декларация по чл. 92, ал. 3 от Закон за гражданска регистрация
Документ за платена такса
Нотариален акт за собственост или Договор за наем
Нотариално заверено изрично пълномощно /в случите на искане от други лица/
Закон за гражданската регистрация
Наредба за определяне и администриране на местните такси и цени на услуги на територията на община Асеновград
За услугата се заплаща фиксирана такса на стойност 4.00 лв. / 2.05 €Сметка за внасяне на местни данъци,такси,наеми и др. IBAN-BG32BPBI81708458512401 BIC-BPBIBGSF на Юробанк България АД
С код за административни услуги 44 80 07
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
По банков път
По електронен път