ДИРЕКЦИЯ “ОБЩИНСКА СОБСТВЕНОСТ, ИКОНОМИКА И СТОПАНСКИ ДЕЙНОСТИ”
ОТДЕЛ “ОБЩИНСКА ИКОНОМИКА, ТРАНСПОРТ И РЕКЛАМА”
1. Наименование на административната услуга и уникален идентификатор, съгласно Регистъра на услугите: 2011 „Определяне на място за спирката, която ще ползва превозвачът по международни автобусни линии“ /код по ИМЕОН 39059/.
2. Правно основание за предоставяне на административната услуга / издаването на индивидуален административен акт:
- Закона за автомобилните превози;
- Чл.35, ал.1, т.6 от Наредба №11 от 31.10.2002 г. за международен автомобилен превоз на пътници и товари;
- Чл.21 от АПК;
- ЗМСМА и др.;
3. Орган, който предоставя административната услуга/издава индивидуален административен акт – при възлагане от страна на директор на дирекция ОСИСД, услугата се изпълнява от служители в отдел „Общинска икономика, транспорт и реклама“.
4. Информация за Центъра за административно обслужване (ЦАО):
- Адрес: гр.Варна, бул. „Осми Приморски полк“ № 43
- Електронен адрес: adm_obsluzhvane@varna.bg
- Телефон за връзка: +359 52 820 800;
- Работно време: от 08.00 ч. до 18.00 ч. в делнични дни, без прекъсване.
5. Процедура по предоставяне на административната услуга/издаване на индивидуален административен акт, срокове, изисквания и необходими документи:
Заявлението за изпълнение на услугата се подава до Кмета на община Варна, в Центъра за административно обслужване лично от заинтересованото лице или упълномощено от него лице, което се задължава да представи оригинал на пълномощно – заверено от Нотариус, като приложи копие от същото към заявлението.
Към заявлението се прилагат следните документи:
- Пълномощно - копие;
- Копие на лиценз на Общността и разрешително, когато такова се изисква по силата на международни договори, по които Република България е страна;
- Копие от маршрутно разписание с посочени автогари за спиране на автобусите за съвместно обслужване с превозвач – партньор от държавата, явяваща се крайна спирка на маршрута;
- Документ за платена цена за изпълнение на услугата;
- Други документи, по преценка на заявителя.
6. Образци на формуляри, които са свързани с предоставянето на административната услуга / издаване на индивидуален административен акт, включително създадените с нормативен акт или утвърдени с административен акт: Заявление по образец.
7. Начини на заявяване на услугата:
- Със заявление на гише в звеното за административно обслужване
- През портал за предоставяне на електронни услуги
- Със заявление по електронна поща
- Със заявление по пощата
8. Информация за предоставяне на услугата по електронен път:
а) ниво на предоставяне на услугата - Извършване на сделки и/или трансакции по услуги от Ниво III включващи онлайн разплащане и доставка (IV-то ниво);
б) интернет адрес, на който се намира формулярът за нейното заявяване - www.varna.bg;
в) интернет адрес за служебно заявяване - adm_obsluzhvane@varna.bg;
г) вид на услугата (първична или комплексна), като в случай че услугата е комплексна, се посочват първичните услуги, от които е съставена - първична;
д) средствата за електронна идентификация и нивото им на осигуреност – в случаите, когато идентификация се изисква при заявяване, заплащане и получаване на електронна услуга – квалифициран електронен подпис.
9. Срок на действие на документа / индивидуалния административен акт:
9.1. До настъпване на промяна в местоположението на автогарата, която е определена да се ползва за начална, с конкретно решение на Общински съвет – Варна;
9.2. Промяна в действащото законодателство.
10. Такса или цена на услугата, включително при предоставяне по електронен път, дължим данък - основание за тяхното определяне и начини на плащане: Съгласно „Наредба за определянето и администрирането на местните такси и цени на услуги на територията на община Варна“, Приложение № 2 „Цени на услуги и права, предоставяни от община Варна на физически и юридически лица по чл. 6, ал. 2 от ЗМДТ“, срокът за разглеждане на заявленията и издаване на удостоверение или отказ за издаването му, е 14 (четиринадесет) дневен, считано от датата на постъпването му в ЦАО на община Варна.
10.1. Цена за изпълнение на услугата: 25,00 (двадесет и пет) лв. за едно удостоверение.
10.2. Цената може да бъде заплатена по един от следните начини:
- В брой – на гише в звено за административно обслужване;
- С банкова карта – на гише в звено за административно обслужване;
- По банков път: Данните за банковата сметка са поместени в сайта на община Варна, меню „Услуги“, подменю „Банкова сметка и кодове за плащане“ – "Централна кооперативна банка" АД - клон Варна BIC: CECBBGSF IBAN: BG49 CECB 9790 8462 1500 00: Код на плащане 444000.
11. Орган, осъществяващ контрол върху дейността на органа по предоставянето на услугата: Директор на дирекция ОСИСД.
12. Ред, включително срокове за обжалване на действията на органа по предоставяне на услугата: Съгласно чл.197 от АПК, чрез кмета на община Варна – пред Административен съд, в 14-дневен срок.
13. Електронен адрес за предложения във връзка с услугата: adm_obsluzhvane@varna.bg.
14. Начини на получаване на резултата от услугата:
- На място в Центъра за административно обслужване;
- Чрез пощенска / куриерска пратка, за сметка на заявителя.