1. Заявител на услугата
· Лечебни заведения за извънболнична помощ по чл. 8, ал. 1, т.1, буква „а“ и т.2, буква „а“ от ЗЛЗ, които са регистрирани в населени места, в които няма разкрита аптека.
2. Необходими документи
· Заявление по образец.
3.
1. Вътрешен ход на процедурата
Документите се подават в Център за административно обслужване (ЦАО) по един от начините описани в т.IV. Заявяването чрез Системата за сигурно електронно връчване (edelivery.egov.bg/Account/Login). Всички подадени заявления се завеждат в автоматизираната информационна система за документооборот от служителите на ЦАО.
Директорът на РЗИ-Шумен насочва заявленията към дирекция „МД“. В срок от 2 дни от регистриране на заявлението главен инспектор НВ извършва проверка относно съответствие с изискванията на чл. 8 от Наредба №5 от 6 юли 2011 г. При наличие на несъответствия или непълноти в подаденото заявление, заявителят се уведомява писмено за необходимостта от коригиране и се определя срок за отстраняването им.
В 7-дневен срок от подаване на заявлението или от отстраняване на непълнотата, комисия, назначена със заповед на директора на РЗИ извършва проверка за съответствие с изискванията на чл. 8 на Наредба 5/2011 г.
В 3-дневен срок от приключване на проверката, директорът на РЗИ издава разрешение за съхранение и продажба на лекарствени продукти по образец, или прави мотивиран отказ.
Разрешението се връчва на лицето, подало заявлението по начин, указан в подаденото от него заявление, като се уведомява директора на Изпълнителна агенция по лекарствата.
Начин на заявяване на услугата
· На място – в РЗИ - Шумен, адрес: гр. Шумен, пл. Освобождение №1, стая № 3 – Център за административно обслужване (ЦАО), Офис „Административно обслужване“. Услугата може да бъде заявена писмено или в устна форма, за което служител в ЦАО съставя протокол
· Чрез електронната поща на РЗИ-Шумен - rzi-shumen@mh.government.bg
· Чрез лицензиран пощенски оператор/куриерска служба – на адрес: 9700 гр. Шумен, пл. Освобождение №1 (разходите за доставка са за сметка на заявителя)
· Чрез системата за сигурно електронно връчване на адрес: https://edelivery.egov.bg/Account/Login?returnUrl=%2FProfile
Информация за предоставяне на услугата по електронен път
· Интернет адрес, на който се намира формулярът за нейното заявяване:
- При заявяване на място, по електронна поща или чрез лицензиран пощенски оператор: https://iisda.government.bg/adm_services/services/service_provision/10215
- При заявяване чрез системата за сигурно електронно връчване:
https://edelivery.egov.bg/Account/Login?returnUrl=%2FProfile
· Интернет адрес за служебно заявяване: rzi-shumen@mh.government.bg
· Вид на услугата (първична или комплексна): първична
· Средствата за електронна идентификация и нивото им на осигуреност: няма
Начини на получаване на резултата от услугата
· На място в РЗИ-Шумен, на адрес: гр. Шумен, пл. Освобождение №1, стая 3 - Център за административно обслужване;
· Чрез лицензиран пощенски оператор/куриерска служба на посочен от заявителя адрес (разходите за доставка са за сметка на заявителя);
· По електронна поща на посочен от заявителя електронен адрес;
· Чрез системата за сигурно електронно връчване.