Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел "Териториално селищно устройство"
Адрес: обл. Пловдив, общ. Раковски, гр. Раковски, , п.к. 4151
Код за междуселищно избиране: 03151
Телефон за връзка: 2065
Адрес на електронна поща: oa@rakovski.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, обедна почивка на отдела от 12:00 до 13:00
Електронна административна услугаУслугата се предоставя като ЕАУ,заявлението за услугата може да се подпише с ел. подпис,и има високо ниво на осигуреност
- Описание на електронно заявяване
I. Заявяване на електронна услуга чрез уеб базирана електронна форма:
Вход в Моето пространство (eGov.bg).
Автентикация с възможност за избор на вид средство за електронна идентификация - Квалифициран електронен подпис (КЕП), мобилен електронен подпис, ПИК на НОИ или ПИК на НАП.
Изберете електронна административна услуга от Каталога на услугите.
Натиснете бутон Заяви услуга.
След избор на услуга се извършва автоматична проверка за наличен профил на потребителя в Системата за сигурно електронно връчване (edelivery.egov.bg). В случай, че потребителят няма активен профил, или същият е деактивиран, бутон Продължи не може да бъде избран. Визуализира се съобщение „Нямате създаден профил в система еВръчване или е неактивен. За създаване/активиране на профил изберете тук”.
За да можете да подписвате документи от персоналния Ви профил в eGov.bg е необходимо да инсталирате компонента за еПодписване NexU на Вашия компютър. Приложението NexU е базирано на стандарти, приети и регламентирани от Европейската комисия и служи за връзка между Вашия интернет браузер и хранилището на електронния сертификат на Вашия компютър, с който се извършва подписването на документи. Инструкция за инсталация и използване на компонента за еПодписване можете да намерите тук.
II. Заявяване на електронна услуга чрез Системата за сигурно електронно връчване:
Изтеглете подходящо заявление от връзката в секция "Образци на документи".
Съхранете електронната форма на вашия компютър.
Отворете формата с Adobe Reader. Уверете се, че имате инсталиран Adobe Reader. Изтеглете последната версия тук.
Натиснете с мишката върху поле от формата, за да го попълните.
Попълнете полетата във формата.
След попълване на полетата натиснете с мишката в поле Запази или ако доставчика на услугата изисква подпис подпишете документа с Вашия Квалифициран електронен подпис (КЕП) за да се генерира уникален номер на заявката.
След приключване, съхранете формата на вашия компютър.
Съхранената, попълнена и подписана форма е необходимо да изпратите чрез Системата за сигурно електронно връчване към съответната Общинска администрация.
процедура
Какво е необходимо да приготвя предварително
За да ползвате услугата, трябва да подадете следните документи:
Лиценз за регистрация на строителната фирма - изпълнител от Камарата на строителите
Договор за изпълнение на строежа със строител, който е вписан в Централния професионален регистър на строителя
Договор за упражняване на строителен надзор
Договор за авторски надзор с проектанта
Одобрен и съгласуван график за прокопаване и заповед за право на прокарване – за линейни обекти
Становище на КАТ, Градски Транспорт, АСРУД и др. - при дългосрочни СМР по основни направления
Копие от одобрен Проект „Временна организация и безопасност на движението” /ВОБД/ - при необходимост 2
Копие от одобрен План за управление на строителни отпадъци, в случаите когато такъв се изисква /съгласно чл. 11 от Закона за управление на отпадъците/
Договор за извозване на изкопни земни маси
Удостоверение за насочване на земни маси и строителни отпадъци
Маршрут за транспортиране на отпадъци и/или изкопни земни маси
Протокол за трасиране
В случай, че не подавате заявлението лично, ще Ви е необходимо и нотариално заверено пълномощно.
резултат от услугата
Информация за резултата от услугата се получава на гише или по електронен път в профила на заявителя в системата за сигурно електронно връчване.
Закон за устройство на територията
За услугата се заплаща такса 50.00 лв. / 25.56 €
бърза услуга в рамките на 3 работни дни,50%увеличение на таксата
експресна в рамките на един работен ден,100% увеличение на таксата
експресна в рамките на деня -200% увеличение
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
По банков път
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта