Информация за предоставяне на услуга

 
  • Режим:
    • 2784 Вписване в Регистър на местните поделения на вероизповеданията

      Местните поделения се вписват в регистър от кметовете на общините според населеното място, където е седалището им, при условията на уведомителен режим, в 7-дневен срок, на основание на заявление от централното ръководство на вероизповеданието или упълномощено от него лице съгласно устава.
  • Регистрация
    • Стопанска дейност:
      • Култура
    • На основание на:
      • Закон за вероизповеданията - чл. 19
    • Услугата се предоставя и като вътрешно-административна:
      • Не
    • Орган, издаващ индивидуален административен акт:
      • Секретар на община
    • Срок за предоставяне:
      • 7 дни
    • Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
      • Безсрочно
    • Орган, осъществяващ контрол върху дейността на органа по предоставянето на услугата:
      • Кмет на община
    • Орган, пред който се обжалва индивидуален административен акт:
      • Административен съд
    • Ред, включително срокове за обжалване на действията на органа по предоставянето на услугата:
      • При неспазване на посочения срок или други нередности във връзка с изпълнение на заявената от Вас административна услуга, Вие може да подадете сигнал до Кмета на Община Исперих!

    • Ограничения и условности:
      • Преди да започнете електронно заявяване:
        1. Необходимо е да инсталирате на вашия компютър Квалифицирано удостоверение за квалифициран електронен подпис (КУКЕП) или Квалифициран електронен подпис (КЕП).
        2. Необходимо е да притежавате профил в системата „Електронно връчване“.
        3. Уверете се, че имате инсталиран Adobe Reader. Можете да изтеглите последната версия от сайта на Adobe.

        За да заявите услугата:
        1. Изтеглете подходящо заявление от връзката в секция "Образци на документи".
        2. Съхранете електронната форма на вашия компютър.
        3. Отворете формата с Adobe Reader.
        4. Натиснете с мишката върху поле от формата, за да го попълните.
        5. Попълнете всички полета с изискваната информация.
        6. От падащото меню в края на формата изберете начина, по който желаете да заявите услугата.
        7. След попълване на полетата натиснете с мишката в поле "Подпис" за да подпишете документа с Вашия Квалифициран електронен подпис (КЕП) и да се генерира уникален номер на заявката.
        8. Проверете наличието на генериран номер в полето "Уникален номер на заявка". Този номер е идентифициращ заявената от вас услуга и по него ще можете да проверявате статуса на заявлението в системите еВръчване и еПлащане. Ако в това поле липсва генериран номер моля уверете се, че правилно сте изпълнили предходните стъпки.
        9. След като подпишете, съхранете формата на вашия компютър.

        Съхранената, попълнена и подписана форма е необходимо да изпратите чрез системата „Електронно връчване“ към Общинска администрация
        или
        Натиснете бутона "Заяви услугата" за връзка към системата за електронни форми.

    • Електронен адрес, на който се предоставя услугата:
    • Електронен адрес за предложения:
    Център за административно обслужване и/или звена, които контактуват с потребителите и предоставят административно обслужване
    Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
    Дирекция "Хуманитарни дейности"
    Адрес: обл. Разград, общ. Исперих, гр. Исперих, ул. "Васил Левски" № 70, п.к. 7400
    Код за междуселищно избиране: 08431
    Телефон за връзка: (08431)2006, (08431)21-78
    Адрес на електронна поща: isperih@isperih.bg
    Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, Обедна почивка от 12:00 до 13:00 часа
    В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
    Изисквания, процедури, инструкции Нормативна уредба Заплащане