Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел "Административно-правно обслужване"
Адрес: обл. Варна, общ. Аврен, с. Аврен, ул."Йордан Ноев" № 50, п.к. 9135
Код за междуселищно избиране: 05106
Телефон за връзка: 2726
Факс: 052 608 858
Адрес на електронна поща: grao@avren.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:00, Непрекъсваем процес
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Преглед на заявлението
Необходими документи за предоставяне на услугата:
Заявление
Документ за самоличност и/или нотариално заверено пълномощно /*Необходими само за легитимиране на заявителя или упълномощеното от него лице при подаване на заявлението/;
Платена такса за административната услуга.
При електронно заявяване, заявления-декларациите и уведомленията следва да са подписани с квалифициран електронен подпис от заявителя. За заявител се смята лицето, от името на което е извършено електронното изявление-декларация.
Изготвяне на преписа
Начини на получаване на документа
Лично или чрез упълномощено лице;
Чрез лицензиран пощенски оператор на посочен от заявителя адрес, като пощенските разходи са за сметка на заявителя, платими при получаването на резултатът от административната услуга;
За услугата се заплаща такса Таксата е на страница - 5.00 лв./2,56 €
При електронно заявяване на услугата таксата е 4.50 лв. на страница/2.30 €
Банкова сметка на община Аврен
Централна кооперативна банка" АД - клон Варна
IBAN: BG81 CECB 9790 8494 4512 00
BIC: CECBBGSF
Вид плащане: 44 80 07
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой